Galaxy S24 کیفیت دوربین عالی را حتی در برنامه های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد

سامسونگ ادعا می کند که مجموعه جدید گوشی های پرچمدارش کیفیت دوربین بهتری را در شرایط مختلف ارائه می دهند. گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از سخت افزار دوربین مشابه نسخه های قبلی خود استفاده می کنند، اما طبق گزارش ها می توانند کیفیت تصویر بهتری را به دلیل پردازنده بهبودیافته ارائه دهند. Galaxy S24 Ultra تنها گوشی جدید با سخت افزار دوربین بهتر است.

هنگامی که از دوربین از طریق برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ چت، تیک تاک و واتس اپ استفاده می کنید، تلفن های هوشمند اندرویدی به ارائه کیفیت دوربین بدتر بدنام هستند. سامسونگ سعی کرد با ارائه پشتیبانی از حالت شب و پشتیبانی از دوربین فوق عریض در اینستاگرام و اسنپ چت، این مشکل را برطرف کند و امسال با سری گلکسی اس 24 قدمی فراتر گذاشته است.

Galaxy S24 کیفیت دوربین بهبود یافته را برای برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت به ارمغان می آورد

گلکسی S24+، S24 و S24 Ultra به لطف هوش مصنوعی و ISP بهبود یافته در پردازنده های سریعتر خود، کیفیت تصویر و ویدیو را بهبود بخشیده اند. این گوشی‌ها می‌توانند تصاویر و ویدیوهای Super HDR را ضبط کنند، آن‌ها را در برنامه گالری پخش کنند و حتی در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بارگذاری کنند.

سامسونگ همچنین با برنامه های رسانه های اجتماعی برای بهبود کیفیت دوربین در داخل این برنامه ها کار کرده است. گلکسی اس 24 از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند HDR، Nightography (حالت شبانه) و تثبیت بهبود یافته (EIS) در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کیفیت دوربین در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی به خوبی زمانی است که از برنامه Stock Camera استفاده می‌کنید.

هر سه گوشی دارای قابلیت ضبط دوگانه و حالت های بهبود یافته Single Take هستند. Dual Recording یک نسخه ارتقا یافته از Director’s View است که به شما امکان می دهد از هر دو دوربین روی گوشی، ویدیوهای 4K 30 فریم بر ثانیه بگیرید. حالت ارتقا یافته Single Take می‌تواند با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب عکس و فیلم بگیرد. هر سه گوشی همچنین می توانند ویدیوهای اسلوموشن با وضوح 4K و نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

گلکسی اس 24 اولترا همچنین می‌تواند در حین ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، بین تمام دوربین‌های خود جابه‌جا شود. همچنین می تواند با استفاده از دوربین تله فوتو اصلی و 50 مگاپیکسلی، ویدیوهای 4K 120 فریم بر ثانیه را در حالت Pro Video و 8K 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.