گلکسی اس 24 ردیابی پرتو را به بازی های نسل بعدی موبایل می آورد

سامسونگ مصمم است تا بهبودهای گرافیکی مبتنی بر ردیابی پرتو را به بازار تلفن همراه بیاورد. این شرکت در کنار توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی کار می‌کند تا ردیابی پرتویی را به گزینه‌ای مناسب برای سال گذشته یا بیشتر تبدیل کند. و همانطور که این شرکت از سری Galaxy S24 در Unpacked 2024 پرده برداری کرد، چند بازی آینده را نیز تأیید کرد که رسماً از ردیابی پرتو در تلفن های پرچمدار نسل بعدی پشتیبانی می کنند.

سری گلکسی اس 24 مجهز به تراشه های اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 است. به طور دقیق تر، گلکسی اس 24 اولترا از راه حل اسنپدراگون 8 نسل 3 در همه جا استفاده می کند، در حالی که گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس بسته به بازار، می توانند اسنپدراگون یا اگزینوس 2400 را داشته باشند.

صرف نظر از اینکه در نهایت با کدام تراشه خواهید رسید، می‌توانید بازی‌های ردیابی پرتوی را در Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra خود بازی کنید. سامسونگ چهار بازی را معرفی کرد که رسماً از ray tracing پشتیبانی می‌کنند که سه تای آن‌ها در راه است.

برترین بازی‌های سامسونگ با ردیابی پرتو برای Galaxy S24

اگرچه تعداد معدودی از بازی‌های موبایلی موجود در پلی استور در حال حاضر از فناوری ردیابی پرتو با درجات مختلف موفقیت استفاده می‌کنند، سامسونگ در ارائه خود بر روی چهار عنوان تمرکز کرده است.

احتمالاً این بازی‌هایی که روی سری گلکسی اس 24 اجرا می‌شوند، ردیابی پرتو در موبایل را به سطحی بالاتر از همیشه می‌رسانند. چهار بازی ذکر شده توسط سامسونگ عبارتند از:

Racing Master

یک بازی مسابقه ای آینده که دارای بیش از 100 وسیله نقلیه دارای مجوز، مسابقات چند نفره بلادرنگ، تیونینگ و “تجربه بصری بی نظیر” است. Racing Master هنوز در دسترس نیست، اما مردم می توانند برای انتشار آن پیش ثبت نام کنند.

Night Crows

در خارج از کره در دسترس نیست، Night Crows در فروشگاه Google Play در جاهای دیگر همراه با گزینه پیش ثبت نام فهرست شده است. این یک MMORPG است که در یک قاره اروپای فانتزی قرن سیزدهمی اتفاق می‌افتد و بازار آزاد، پرواز و نبردهای بزرگ را به رخ می‌کشد. بازی از Unreal Engine 5 استفاده می کند.

Tarisland

این یک MMORPG آینده با قابلیت های چند پلتفرمی و سرورهای جهانی است. این بازی ویژگی هایی مانند کاردستی، تجارت، تخصص های با استعداد دوگانه، حملات و سیاه چال ها با باس های حماسی را نوید می دهد.

Diablo Immortal

این تنها بازی سامسونگ است که قبلاً منتشر شده است. Diablo Immortal نیازی به معرفی ندارد، اما یک RPG هک و اسلش از بالا به پایین با هزاران غارت و شیاطین برای کشتن است.

انتظار داریم بازی‌های موبایل بیشتری از قابلیت‌های ردیابی پرتوهای سری گلکسی اس 24 و قابلیت‌های گرافیکی بالاتر استفاده کنند. تا کنون، ردیابی پرتو در تلفن همراه چندان چشمگیر نبوده است. با این وجود، برخی از توسعه‌دهندگان نسبت به سایرین از این فناوری استفاده می‌کنند و بازی‌های جدیدتر/آینده ممکن است به لطف جدیدترین تراشه‌ها، تصاویر چشمگیرتری را ارائه دهند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.