سامسونگ با Galaxy S24 وارد عصر جدیدی از پایداری می شود

سامسونگ در چند سال گذشته بیشتر درباره اهداف پایداری خود صحبت کرده است. این سازمان اهداف بلندپروازانه ای را برای کسب و کار دستگاه تعیین می کند تا به انتشار خالص کربن صفر برسد و مواد بازیافتی بیشتری را در همه محصولات خود بگنجاند.

این شرکت در سال 2022 استفاده از مواد بازیافتی در محصولات خود را با سری Galaxy S22 برجسته کرد. از آن زمان، در طول هر رویداد Unpacked مدتی را صرف صحبت در مورد اهداف پایداری خود و نحوه رسیدن به آنها کرده است.

سری گلکسی اس 24 برای اولین بار از عناصر خاکی کمیاب بازیافتی بهره می برد

سامسونگ قصد دارد در سال‌های آینده به انتشار خالص کربن صفر برای تجارت دستگاه‌های خود دست یابد. برای این منظور، این شرکت در حال بازنگری کل فرآیند خود از توسعه و تولید دستگاه‌ها تا استفاده و بازیافت آن‌ها است. همچنین قرار است از مواد بازیافتی بیشتری از جمله آلومینیوم و شیشه و همچنین انواع بیشتری از پلاستیک های بازیافتی در محصولات خود استفاده کند.

سری Galaxy S24 همچنین آغاز دوره جدیدی از تلاش های پایدار سامسونگ است. این اولین پرچمدار گلکسی است که دارای کبالت بازیافتی و عناصر خاکی کمیاب است. این شرکت اشاره کرده است که باتری های گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا از حداقل 50 درصد کبالت بازیافتی استفاده می کنند. سامسونگ همچنین از عناصر زمین با نرخ بازیافت 100% در بلندگوها استفاده می کند.

این علاوه بر حداقل 10 درصد TPU بازیافتی قبل از مصرف در کلید کناری و کلید تنظیم صدا است. این پلاستیک محصول جانبی تولید کفش است که برای استفاده در این کلیدها بازیافت شده است. ماژول بلندگوهای بالا و پایین سری پرچمداران جدید نیز دارای حداقل 40 درصد فولاد بازیافتی است. سامسونگ به ماموریت خود برای حذف پلاستیک های یکبار مصرف از بسته بندی محصولات خود ادامه می دهد. جعبه تمام مدل های گلکسی اس 24 از مواد 100% کاغذ بازیافتی ساخته شده است.

اطمینان از اینکه مشتریان برای مدت طولانی تری گوشی خود را نگه می دارند نیز یک هدف کلیدی پایداری است. سامسونگ اکنون با متعهد شدن به ارائه 7 سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و 7 سال ارتقاء امنیتی برای دستگاه های جدید، از سری Galaxy S24، از آن پشتیبانی می کند.

اینها ابتکارات اصلی پایداری سامسونگ هستند، اما کار هنوز انجام نشده است. این شرکت می‌گوید که متعهد است تا سال 2030 مواد بازیافتی را در هر ماژول از هر محصول تلفن همراه بگنجاند، گامی که راه طولانی در کاهش زباله‌های الکترونیکی خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.