معرفی مراکز فروش عمده لوازم جانبی در تهران

می‌توان تهران را بزرگترین مرکز پخش لوازم جانبی در ایران دانست که بهترین و قوی‌ترین عمده فروشان لوازم جانبی موبایل وتبلت را در تنوع وسیعی از مدل‌های مختلف در خود جای داده است. اگر به دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ما در ادامه بهترین مراکز خرید عمده و خرد در تهران به همراه آدرس آنها را برای شما فهرست کرده‌ایم.

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان صنف موبایل، تأمین کالای با کیفیت با قیمت مناسب و سود خوب می‌باشد. فروشندگان عمده موبایل در تهران به حل این مشکل کمک کرده و مشتریان محترم می‌توانند به یکی از مراکز زیر  جهت تأمین کالای مورد نظر خود، مراجعه کنند.

همچنین مجموعه نیتاتل امکان خرید غیرحضوری لوازم جانبی عمده برای همکاران تهران و شهرستان را فراهم کرده است. این محصولات با بهترین قیمت و کیفیت و با تنوع گسترده از باتری، کابل، کلگی، هدفون و اسپیکر گرفته تا کارتن گوشی، ماکت، هولدر و… را شامل می‌شود. به این ترتیب دیگر نیازی به طی مسافت طولانی و صرف هزینه و انرژی زیاد از طرف مشتری نیست.

پاساژ علاءالدین

پاساژ موبایل علاءالدین را می‌توان قوی‌ترین مرکز فروش موبایل و لوازم جانبی در تهران دانست. این مرکز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید عمده است. در این پاساژ قوی‌ترین و قدیمی‌ترین فروشندگان موبایل و لوازم جانبی مشغول فعالیت هستند.

طبقه همکف و اول این پاساژ اکثراً تک فروشی موبایل و لوازم جانبی هستند. از طبقه دوم تا چهارم فروشندگان لوازم جانبی و قطعات، و در طبقه پنجم و ششم عمده فروشان موبایل فعالیت می‌کنند. در طبقات منفی یک و دو نیز مغازه‌های تک فروشی و عمده فروشی در کنار یکدیگر به کسب و کار پرداخته‌اند. این پاساژ بزرگ موبایل در تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ واقع شده است.

پاساژ چهارسو

پاساژ چهارسو را می‌توان لوکس‌ترین و شیک‌ترین مرکز فروش لوازم جانبی در تهران دانست. این مرکز خرید از نظر تنوع کالا و قیمت مناسب، چیزی کم از پاساژ علاءالدین ندارد. در این پاساژ انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی مرتبط با آن به فروش می‌رسد. همچنین پاساژ چهارسو دارای مراکز تفریحی از جمله سالن سینما و فود کورت برای رفاه بیشتر مشتریان می‌باشد. این پاساژ زیبا در تهران، تقاطع جمهوری و حافظ و در ضلع شرقی این تقاطع قرار گرفته است.

بازار موبایل ایران

سومین مرکز بزرگ فروش موبایل و لوازم جانبی در تهران را می‌توان بازار موبایل ایران دانست. این بازار در 5 طبقه احداث شده و دارای 180 فروشگاه می‌باشد. بازار موبایل ایران نیز مانند پاساژ چهارسو دارای مراکز تفریحی مانند کافی‌شاپ، رستوران و شهربازی می‌باشد. اما می‌توان گفت که اجناس آن تنوع کمتری نسبت به پاساژ علاءالدین و چهارسو دارد. بازار موبایل ایران در تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری واقع شده است.

مجتمع تجاری علاءالدین ۳

پاساژ علاءالدین سه از مجتمع‌های تجاری تازه تأسیس، در زمینه فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن می‌باشد. در مورد کیفیت محصولات و قیمت کالاهای این مجتمع هنوز نمی‌توان به خوبی اظهار نظر کرد. اما می‌توان گفت که این پاساژ در تلاش برای رقابت با مراکز فروش بزرگ موبایل در تهران است. مجتمع تجاری علاءالدین 3 در تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از مجتمع تجاری علاالدین ۱ واقع شده است.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل به صورت غیرحضوری

نیتاتل مجموعه‌ای فعال و پویا در حوزه پخش لوازم جانبی موبایل می‌باشد که نیاز شما همکاران گرامی را برای خرید هرگونه لوازم جانبی بر طرف می‌کند. این مجموعه خود را متعهد می‌داند که لوازم جانبی با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار همکاران محترم قرار دهد.

از جمله کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی نیتاتل با قیمت مناسب به فروش می‌رسد، می‌توان به لوازمی همچون باتری گوشی، شارژر، هدفون، هندزفری، ایرپاد، هولدر، کارتن گوشی، ماکت گوشی اسپیکر و… اشاره کرد. تمامی این محصولات از برندهای معتبر بازار تهیه شده و به مشتری بابت کیفیت آن، اطمینان خاطر می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی نیتاتل محصولات متنوعی از تمامی لوازم جانبی موجود در بازار‌های علاءالدین و چهارسو را با بهترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این فروشگاه‌ها نیست و برای انتخاب بهترین محصول دچار سردرگمی نخواهید شد. جهت دریافت لیست کالا‌ها و قیمت روز محصولات می‌توانید با بخش فروش نیتاتل در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.