دوربین موبایل گلکسی خود را به تلویزیون سامسونگ وصل کنید

اکثر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به ویژگی‌هایی مانند Workout و Google Meet دسترسی دارند که برای عملکرد کامل به دوربین نیاز دارند. اما همانطور که می دانید تلویزیون های هوشمند سامسونگ دوربین ندارند. بنابراین، بدون آن، چگونه می‌توانید از Google Meet برای تماس‌های ویدیویی یا تمرین برای بررسی وضعیت بدن خود در حین ورزش استفاده کنید؟

خوب، شما چند گزینه دارید. اگر یک دوربین USB دارید، می توانید به تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید. اما مطمئناً سامسونگ راه حل مبتکرانه دیگری را ارائه کرده است که اگر قبلاً دوربین USB ندارید، نیازی به صرف هزینه بیشتر برای خرید دوربین USB ندارد.

به طور خاص، کاربران تلویزیون سامسونگ می‌توانند تلفن‌ها یا تبلت‌های گلکسی خود را به تلویزیون‌های خود متصل کنند و از دوربین‌های این دستگاه‌های تلفن همراه به‌عنوان وب‌کم تلویزیون برای برنامه‌های تلویزیونی خاص استفاده کنند – به عنوان مثال، برنامه‌های Google Meet و Workout از پیش بارگذاری‌شده. این همه چیزی است که باید بدانید.

از دوربین تلفن گلکسی به عنوان وب کم تلویزیون برای تمرینات و Google Meet استفاده کنید

قبل از اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، باید مطمئن شوید که تلویزیون شما به برنامه تلفن همراه SmartThings در تلفن یا تبلت گلکسی شما اضافه شده است.

برنامه تلفن همراه SmartThings را اجرا کنید و تلویزیون خود را انتخاب کنید. در صورت لزوم، از کنترل از راه دور SmartThings برای روشن کردن تلویزیون استفاده کنید. سپس به «Camera Sharing» بروید و وقتی از شما پرسیده شد که آیا می‌خواهید SmartThings به عکس‌ها و ویدیوهای دستگاهتان دسترسی داشته باشد، روی «Allow» ضربه بزنید.

اکنون به تلویزیون هوشمند سامسونگ خود بروید و به آن اجازه دهید با دستگاه تلفن همراه Galaxy شما ارتباط برقرار کند. سپس، به «منابع» یا «دستگاه‌های متصل» (بسته به مدل تلویزیون و نسخه سیستم‌عامل Tizen) بروید و به «تجربه دوربین» دسترسی پیدا کنید.

تلفن یا تبلت گلکسی شما اکنون به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل است و به عنوان وب کم عمل می کند. اکنون می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Workout و Google Meet در تلویزیون خود استفاده کنید و می‌توانید از رابط کاربری دستگاه همراه خود برای جابه‌جایی بین دوربین‌های جلو و عقب آن استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.