ردمی A3 دارای گواهینامه TDRA، راه اندازی قریب الوقوع است

ردمی A3، یک گوشی هوشمند سطح پایه آینده، به طور پیوسته گواهینامه ها را دریافت می کند، با آخرین تاییدیه از مرجع TDRA امارات. با چندین گواهی از قبل تضمین شده، نشان می دهد که عرضه رسمی A3 قریب الوقوع است، احتمالا ظرف چند هفته آینده.

اسکرین شات زیر نشان می دهد که دستگاه شیائومی با شماره مدل 23129RN51X در هنگام عرضه در امارات ردمی A3 نامیده می شود. این دستگاه همچنین توسط سایر پلتفرم‌های صدور گواهینامه، مانند NBTC تایلند، IMDA سنگاپور، TKDN و SDPPI اندونزی و EEC اروپا تأیید شده است.

نسخه هندی Redmi A3 که دارای شماره مدل 23129RN51H است، در ماه دسامبر توسط مرجع BIS این کشور تأیید شد. متأسفانه، هیچ یک از این گواهینامه ها جزئیات مشخصی در مورد مشخصات اصلی دستگاه منتشر نکرده است. نام این دستگاه حاکی از آن است که جانشین Redmi A2 خواهد شد که در مارس 2023 به طور رسمی معرفی شد. بنابراین، احتمالاً A3 ممکن است در سه ماهه اول سال جاری معرفی شود. در اینجا نگاهی به آنچه در A2 در دسترس بود می‌اندازیم.

مشخصات Redmi A2

ردمی A2 دارای پنل 6.52 اینچی IPS LCD با طراحی قطره‌ای است. وضوح HD+ و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را ارائه می‌دهد. در جلو دوربین 5 مگاپیکسلی و پنل پشتی آن سیستم دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی دارد.

Redmi A2 در زیر کاپوت دارای تراشه Helio G36، 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی از طریق درگاه microUSB است. این دستگاه بر روی اندروید 13 نسخه Go اجرا می شود و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی ارائه می دهد. این محصول در چندین رنگ مانند آبی، مشکی کلاسیک و سبز موجود است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.