سری ریلمی نوت تایید شد، نوت 50 می‌تواند اولین در خط تولید جدید باشد!

ریلمی احتمالاً سری گوشی های هوشمند Realme C را متوقف خواهد کرد

ریلمی قرار است به زودی سری جدید ریلمی نوت را در بازارهای جهانی معرفی کند. اسکای لی، بنیانگذار و مدیرعامل Realme، این تیزر را در پست جدیدی در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است که عرضه این سری جدید از گوشی های هوشمند را تایید می کند.

تیم ما همچنین گوشی هوشمند آینده Realme Note 50 را در لیست GeekBench مشاهده کرده بود. این لیست اشاره می کند که این گوشی هوشمند در نهایت جایگزین سری Realme C خواهد شد تا خریداران گوشی های هوشمند ارزان قیمت را هدف قرار دهد.

تیزر Sky Li در حال حاضر جدول زمانی عرضه را فاش نمی کند. در حال حاضر، ریلمی قرار است گوشی های هوشمند سری Realme 12 Pro را در تاریخ 29 ژانویه در بازارهای جهانی عرضه کند.

Realme Note 50: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

لیست GeekBench ریلمی نوت 50 نشان داد که دستگاه در تست های تک هسته ای 424 امتیاز و در تست های چند هسته ای 1478 امتیاز کسب کرده است. این لیست وجود چیپست Unisoc T612 SoC را تایید کرد، که نشان می دهد این احتمالاً یک گوشی هوشمند ارزان قیمت خواهد بود.

SoC چندین گوشی هوشمند از جمله گوشی هوشمند Realme C53 را تامین می کند. این گوشی هوشمند احتمالا با 4 گیگابایت رم و اندروید 13 عرضه خواهد شد. گواهینامه TUV Rheinland برای Realme Note 50 تأیید می کند که دستگاه توسط یک باتری 4890 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. این گواهی تایید می کند که یک شارژر 10 واتی در کنار گوشی هوشمند ارسال می شود.

در همین حال، پاراس گوگلانی، مشاور اطلاعاتی در X به اشتراک گذاشت که Realme دستگاه را به نمایشگر LCD 6.67 اینچی HD+ مجهز خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای یک بریدگی قطره ای برای قرار دادن دوربین سلفی است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را در خود جای می دهد. ریلمی یک دوربین پشتی دوگانه شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 0.8 مگاپیکسلی را عرضه خواهد کرد. دوربین ثانویه 0.8 احتمالاً یک دوربین هوش مصنوعی مشابه سایر گوشی های هوشمند ارزان قیمت در این بخش خواهد بود.

انتظار می‌رود ریلمی برای رقابت با گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت گوشی‌های هوشمند مختلف در هند، قیمت این گوشی هوشمند را زیر 8000 روپیه عرضه کند. گوشی‌های سری Realme Note ممکن است رقیب گوشی‌های سری Redmi باشند.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.