مشخصات کلیدی ریلمی 12 پرو 5G فاش شد

ریلمی آماده است تا Realme 12 Pro و 12 پرو پلاس را در 29 ژانویه به صورت جهانی معرفی کند. تاکنون، گزارش ها شماره مدل انواع جهانی و چینی هر دو گوشی هوشمند را فاش کرده اند. گواهینامه SIRIM به تازگی نشان می دهد که این برند روی گوشی های هوشمند سری Realme 12 نیز کار می کند. در اینجا نگاهی به جزئیاتی که در مورد دستگاه جدید ظاهر شده است.

راه اندازی ریلمی 12 پرو 5G قریب الوقوع است

پلتفرم صدور گواهینامه مالزی یک دستگاه ریلمی جدید را تأیید کرده است که با شماره مدل RMX3867 شناسایی می شود. این لیست تایید می کند که این دستگاه در زمان ورود به بازار مالزی، ریلمی 12 پرو 5G نامیده می شود.

ورود ریلمی 12 پرو 5G قریب الوقوع به نظر می رسد زیرا قبلاً در سایر پلتفرم های صدور گواهینامه مانند TKDN و SDPPI اندونزی و همچنین FCC مشاهده شده است. دومی فقط چند جزئیات را فاش کرد، مانند اینکه روی Realme UI 5 اجرا می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند 5G، دو سیم‌کارت و NFC است.

لیست CameraV5 نشان می دهد که ریلمی 12 پرو  5G دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و پنل پشتی آن دارای یک سیستم دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر جزئیات دستگاه در دست نیست.

هفته گذشته، یک گوشی ریلمی با شماره مدل RMX3866 توسط پلتفرم گواهی 3C چین تایید شد. این لیست نشان داد که این دستگاه ممکن است از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. به احتمال زیاد، به نظر می رسد RMX3866 نوع چینی Realme 12+ 5G باشد.

با گواهینامه های متعدد ریلمی 12 پرو، به نظر می رسد که عرضه آن خیلی طول نخواهد کشید. باید دید که در 29 ژانویه در کنار سری Realme 12 Pro به صورت جهانی عرضه می شود یا خیر.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.