آیفون 16 پرو تغییراتی را در دکمه های Action و Capture اعمال می کند

مدل‌های سال گذشته آیفون 15 پرو، کلید Ring/Silent را با دکمه Action جایگزین کردند. با استفاده از این دکمه، کاربران می توانند یکی از چندین ویژگی را که می توانند کنترل کنند و انتخاب کنند. ویژگی کنترل شده توسط دکمه Action را می توان در هر زمان تغییر داد و لیست شامل موارد زیر است:

  • حالت بی‌صدا مانند دکمه‌ای که دکمه اقدام جایگزین آن می‌شود، می‌توانید حالت بی‌صدا را روشن یا خاموش کنید.
  • Focus-یک فوکوس خاص را روشن یا خاموش می کند.
  • دوربین-برنامه دوربین را فوراً برای گرفتن عکس، ضبط ویدیو، گرفتن سلفی، پرتره یا سلفی پرتره باز می کند.
  • چراغ قوه – چراغ قوه را روشن یا خاموش می کند.
  • یادداشت صوتی ضبط یادداشت صوتی را شروع و متوقف می کند.
  • ذره بین – برنامه ذره بین را باز می کند.
  • ترجمه-ترجمه متن از یک زبان به زبان دیگر.
  • میانبر-یک برنامه را باز می کند یا میانبر مورد علاقه شما را اجرا می کند.
  • دسترس‌پذیری-یک ویژگی دسترس‌پذیری را باز می‌کند.

دکمه اکشن قرار است در اواخر امسال در هر چهار مدل آیفون 16 یافت شود و اولین نمونه های اولیه آیفون 16 پرو نشان دادند که دکمه اکشن حالت جامد خواهد داشت. به جای اینکه یک دکمه فیزیکی و مکانیکی باشد، به لمس کاربر پاسخ می دهد. همچنین گفته شده است که اپل با اندازه دکمه اکشن جدید بازی می کند و یکی از نسخه های آزمایش شده به اندازه دکمه های تنظیم صدا در آیفون 16 پرو بزرگ است.

اما با ورود اپل به مرحله طراحی Proto2 برای آیفون 16 پرو، تغییراتی در حال رخ دادن است. طبق گزارش MacRumors، اپل چهار پیکربندی دکمه شامل یک دکمه ولوم یکپارچه با یک دکمه Action کوچک، یک دکمه یکپارچه صدا با یک دکمه بزرگ Action و یک دکمه Capture و دکمه های جداگانه صدا با یک دکمه Action بزرگ و یک دکمه Capture همسطح با یک دکمه را آزمایش کرده است. قاب.

پیکربندی چهارم و پیکربندی که در حال حاضر روی نمونه اولیه آیفون 16 پرو آزمایش می‌شود، دارای دکمه‌های ولوم جداگانه با یک دکمه اکشن کوچک (همان اندازه دکمه اکشن در آیفون 15 پرو) و یک دکمه ضبط همسطح با قاب است.

انتظار می رود دکمه Capture ضبط ویدیو را با ضربه زدن روی دکمه شروع کند و نمونه های اولیه آن دکمه را در سمت راست همه مدل های آیفون 16 زیر دکمه پاور نشان می دادند. از آنجایی که مدل‌های آیفون 5G ایالات متحده دارای آنتن mmWave 5G در آن سمت تلفن هستند، مدل‌های آیفون 16 در ایالات متحده باید آنتن 5G mmWave را در صورت استفاده از این تنظیمات به سمت چپ منتقل کنند. با این حال، آخرین رندر مشاهده شده در MacRumors دارای دکمه Capture در سمت چپ زیر دکمه های تنظیم صدا است.

دکمه Capture خازنی خواهد بود به این معنی که به لمس انگشت کاربر پاسخ می دهد و مکانیکی نخواهد بود.

از آنجایی که هنوز هشت ماه تا رونمایی اپل از خط تولید آیفون 16 فرصت داریم، طراحی دکمه‌های این گوشی‌ها همچنان در جریان است. اگر پیکربندی دکمه مورد علاقه شما آخرین مورد آزمایش نیست، نترسید. هنوز هم می توان تغییراتی ایجاد کرد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.