سری گلکسی اس 24 می تواند هفت ارتقاء سیستم عامل اصلی را دریافت کند!

در اکتبر سال 2023، گوگل با اعلام اینکه به مدت هفت سال نسخه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل ارائه می‌کند، همه را شگفت‌زده کرد. این نوع تعهد به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در بازار گوشی‌های هوشمند بی‌سابقه بود، حتی اپل تنها از آیفون‌ها و آی‌پدها با پنج به‌روزرسانی اصلی iOS پشتیبانی می‌کرد.

همانطور که ممکن است بدانید سامسونگ چهار به روز رسانی اصلی اندروید را برای پرچمدار و دستگاه های منتخب میان رده و مقرون به صرفه خود وعده داده است. طرفداران امیدوار بودند که غول کره ای راه گوگل را دنبال کند و سیاست به روز رسانی خود را در پاسخ به آن تمدید کند، اما در حالی که سامسونگ در مصاحبه ای با SamMobile در کنفرانس توسعه دهندگان خود به این امکان اشاره کرد، هیچ تغییری را به طور رسمی اعلام نکرد.

هفت سال آپدیت امنیتی یا آپدیت اندروید و One UI؟

اما این می تواند با سری گلکسی اس 24 تغییر کند. با توجه به Android Headlines، پرچمدار آینده سامسونگ به مدت هفت سال به روز رسانی خواهد شد! این نشریه تایید نمی‌کند که آیا این هفت سال فقط برای به‌روزرسانی‌های امنیتی اعمال می‌شود، اما امیدواریم که اندروید، One UI و به‌روزرسانی‌های ویژگی نیز شامل شوند.

همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا سامسونگ به‌روزرسانی‌های هفت ساله را به دستگاه‌های موجود مانند گلکسی اس 23 و گلکسی زد فولد 5 تعمیم می‌دهد یا خیر. سامسونگ زمانی که از خط مشی طولانی مدت خود خارج شد، دستگاه‌های جدید و قدیمی را نیز در نظر گرفت. دو ارتقای اصلی سیستم‌عامل به سه و متعاقباً چهار ارتقای اصلی سیستم‌عامل، اما شرکت ممکن است با توجه به اینکه تعهد هفت ساله به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری چقدر جدی است، از انجام این کار صرف نظر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.