آموزش حذف صدا از ویدیو در آیفون

ممکن است زمانی پیش بیاید که بخواهید ویدیویی را با شخصی به اشتراک بگذارید اما به صدای آن اهمیتی ندهید. در این مثال، می‌توانید قبل از اشتراک‌گذاری یا استفاده از آن در دستگاه، صدا را از روی آیفون خود حذف کنید.

خبر خوب این است که برای انجام این کار نیازی به استفاده از برنامه ویرایش ویدیو مانند iMovie نیست. در عوض، می‌توانید از برنامه Photos برای حذف صدا از ویدیو استفاده کنید. اگر می خواهید آن را به اشتراک بگذارید یا از آن بدون صدا در تلفن خود استفاده کنید، حذف صدا از یک ویدیو مفید است.

بنابراین، در این راهنما، ما به شما مراحل حذف صدا از یک ویدیو و حتی نحوه برگرداندن ویدیو را برای گنجاندن صدای اصلی خود نشان خواهیم داد.

صدا را از ویدیو در آیفون خود حذف کنید

اگر می‌خواهید صدای حواس‌پرتی را از ویدیوی آیفون حذف کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

برای حذف صدا از ویدیو در آیفون

  • برای باز کردن برنامه Photos در iPhone یا iPad خود ضربه بزنید.
  • برنامه عکس‌های ویدیویی را انتخاب کنید.
  • وقتی ویدیو باز شد، آن را پخش نکنید. در عوض، روی دکمه Edit در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

سپس، روی نماد بلندگو در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید تا یک خط از آن عبور کند. توجه داشته باشید که این یک نشانگر خاموش معمولی نیست. درعوض، آهنگ صوتی را از نماد video file حذف می کند.

هر گونه ویرایش دیگری را در ویدیوی مورد نظر خود انجام دهید. وقتی آماده شدید، روی دکمه Done در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

اکنون، هنگامی که فایل ویدیویی را پخش می کنید، هیچ صدایی وجود نخواهد داشت.

همچنین شایان ذکر است که اگر فایل ویدیویی را به اشتراک بگذارید، هنگامی که گیرنده آن را پخش می‌کند، هیچ صدایی نخواهد داشت. بدون توجه به مکانیزمی که برای اشتراک‌گذاری آن استفاده می‌کنید، صدا وجود نخواهد داشت.

افزودن صدای اصلی بازگشت به فایل ویدیویی

اگر می‌خواهید صدا را از فایل ویدیویی که حذف کرده‌اید بازیابی کنید، می‌توانید. چون برنامه Photos فایل اصلی را ذخیره می‌کند. لغو تغییرات یک فرآیند ساده است.

برای بازگرداندن فایل صوتی به تصویر

  • برنامه Photos را اجرا کنید و ویدیویی را که صدا را از آن حذف کرده اید انتخاب کنید.
  • روی دکمه ویرایش در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید بازیابی صدا است، دوباره روی نماد بلندگو ضربه بزنید. اگر ویرایش‌های دیگری را انجام داده‌اید که می‌خواهید معکوس شود، دکمه «بازگشت» را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.
  • هنگامی که پیام تأیید در پایین صفحه ظاهر شد، روی دکمه Revert to Original ضربه بزنید.

هنگامی که تنظیمات را برگردانید، صدا در ویدیو در تلفن شما پخش می شود.

جمع بندی

به هر دلیلی که می خواهید صدا را از یک ویدیو در آیفون خود ویرایش کنید، استفاده از برنامه Photos در آیفون یک راه حل سریع و آسان است. پس از حذف صدا، می توانید یک ویدیو را بدون صدا برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

وقتی از یک سوژه فیلم می گیرید، یک آهنگ صوتی همراه ممکن است حواس را پرت کند. همچنین، ممکن است بر اساس نوع صدای ضبط شده در گوشی میکروفون، نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی وجود داشته باشد.

خوشبختانه، برنامه Photos روشی سریع برای بی‌صدا کردن ویدیو قبل از اشتراک‌گذاری یا استفاده از آن برای نمایش دیگران در تلفن خود ارائه می‌کند.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.