برخی از قاب‌ها و لوازم جانبی مغناطیسی می‌توانند قلم S Pen را غیرقابل استفاده کنند

اگرچه برند گلکسی نوت چند سال پیش بازنشسته شد، قلم نمادین S از طریق پرچم‌داران گلکسی اس و گلکسی تب‌های دارای برچسب فوق‌العاده باقی می‌ماند. و اگر کاربر S Pen هستید، در اینجا یک یافته جالب وجود دارد که ممکن است بخواهید برای جلوگیری از مشکلات S Pen از آن آگاه باشید.

به نظر می رسد که برخی از قاب ها و لوازم جانبی تلفن مغناطیسی می توانند با S Pen مداخله و آن را غیرقابل استفاده کنند.

S Pen مشکل دارد؟ از شر آهنربا خلاص شوید

نمونه‌ای از این مشکل در اینجا آمده است: کیس‌های شخص ثالث با طرح‌های MagSafe مانند دارای آهنرباهای قوی هستند و میدان مغناطیسی که تولید می‌کنند می‌تواند با میدان رزونانس الکترومغناطیسی قلم S تداخل ایجاد کند.

این فیلد به نمایشگر اجازه می دهد تا موقعیت قلم S را با دقت دقیق مشخص کند. و هنگامی که میدان رزونانس الکترومغناطیسی توسط یک میدان مغناطیسی بیرونی ایجاد شده توسط یک وسیله جانبی مختل شود، قلم S می‌تواند دقیق یا حتی پاسخگو نباشد.

چنین موضوعی که حول یک قاب به سبک MagSafe برای Galaxy S23 Ultra می چرخد ​​توسط ETnews برجسته شده است. ما این تئوری را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که هر میدان مغناطیسی می تواند با قلم S تداخل ایجاد کند – نه فقط موارد به سبک MagSafe.

برای مقاصد آزمایشی، باتری گلکسی واچ را به پشت Galaxy S23 Ultra چسباندیم و سعی کردیم چیزی را با استفاده از S Pen یادداشت کنیم. حتی با وجود اینکه باتری شارژر کشش مغناطیسی نسبتاً ضعیفی دارد، اما همچنان باعث می‌شود قلم S Pen پاسخگو نباشد.

نیازی به گفتن نیست که اگر با S Pen چنین مشکلاتی را تجربه کردید، راه حل واضح این است که هرگونه لوازم جانبی مغناطیسی را از گوشی گلکسی خود حذف کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.