ریلمی در سری 12 پرو آینده با رولکس همکاری خواهد کرد

انتظار می‌رود که ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس هر لحظه وارد بازار شوند. این دو قبلاً در TENAA با مشخصات و تصاویر کلیدی تأیید شده بودند و امروز این شرکت اعلام کرد که با یک شرکت ساعت‌های لوکس همکاری می‌کند.

تصاویر فاش شده نشان داد که Realme با رولکس همکاری خواهد کرد – بله، ما نیز شگفت زده شدیم. یک نوع سفارشی از تلفن هوشمند 12 پرو پلاس با چرم آبی و رنگ طلایی در پشت وجود خواهد داشت.

ریلمی در سری 12 پرو آینده با رولکس همکاری خواهد کرد - چیکاو

این سازنده تلفن قبلا از همکاری خود با اولیویر ساوئو، طراح ساعت های لوکس خبر داده بود. در آن اشاره ای به نام تجاری رولکس نشده است، اما از ایموجی تاج استفاده کرده است که نشان برند ساعت سوئیسی نیز هست.

این تیزر همچنین دارای تاریخ 28 در Rolex Oyster Perpetual Datejust بود که ممکن است نشان دهد که عرضه در 28 ژانویه انجام خواهد شد. شایان ذکر است رولکس نسخه ای با صفحه آبی به فروش نمی رساند، به این معنی که ممکن است نسخه محدودی از آن را دریافت کنیم. ساعتی که در حال حاضر قیمت خرده فروشی 15000 دلار دارد.

ریلمی در سری 12 پرو آینده با رولکس همکاری خواهد کرد - چیکاو

انتظار می‌رود Realme 12 Pro و 12 Pro plus گوشی‌های بعدی سری شماره‌ها باشند. Realme در چندین تیزر فاش کرد که حداقل یکی از آنها دارای دوربین پریسکوپ خواهد بود. ما انتظار داریم که جزئیات بیشتری در روزهای آینده ظاهر شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.