تبلت مقاوم جدید سامسونگ، گلکسی تب اکتیو 5 رسمی شد

پس از چند بار افشاگری و برخورد آنلاین در سال گذشته، گلکسی تب اکتیو 5 مقاوم در اوایل امروز رسمی شد. تب اکتیو 5 جدیدترین تبلت قدرتمند سامسونگ است و دارای ویژگی‌های سازمانی، امنیت و بهینه‌سازی است. همچنین دارای یک باتری قابل جابجایی توسط کاربر و یک حالت بدون باتری است تا با انواع محیط های کاری مناسب باشد.

تبلت مقاوم جدید سامسونگ دارای محافظ Corning Gorilla Glass 5، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و ساختار MIL-STD-810H است. هنگامی که در قاب محافظ بسته بندی شده است، سامسونگ می گوید که Galaxy Tab Active 5 می تواند افت 1.8 متری را تحمل کند.

سایر ویژگی‌های سازمانی عبارتند از کلید فعال قابل تنظیم که می‌تواند با عملکردهای مختلف نگاشت، قلم S با رتبه IP68 در جعبه، Samsung Knox با Knox Vault، حسگر اثر انگشت، و حالت بدون باتری فوق‌الذکر که به تبلت اجازه می‌دهد. هنگامی که بدون باتری قابل جابجایی توسط کاربر نصب شده است، به برق متصل می شود.

مشخصات Galaxy Tab Active 5

تبلت جدید گلکسی Tab Active 5 دارای اتصال Wi-Fi 6 و 5G است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 8 اینچی TFT WUXGA با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز است و به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.9) و سنسور جلوی 5 مگاپیکسلی (f/2.2) مجهز است.

سامسونگ مشخص نکرده است که کدام تراشه این تبلت را تامین می کند، اما احتمالاً راه حل هشت هسته ای 5 نانومتری Exynos 1380 است. این پردازنده با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود که تا 1 ترابایت از طریق microSD قابل ارتقا است. باتری قابل جابجایی دارای ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت است.

ابعاد Galaxy Tab Active 5 126.8 x 213.8 x 10.1 میلی‌متر، وزن 433 گرم است و در ژانویه امسال با اندروید 14 و One UI 6 عرضه می‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.