با این ترفند هرگز اعلان گوشی گلکسی خود را از دست ندهید

عصر چراغ‌های اعلان ال‌ای‌دی در گوشی‌های گلکسی مدت‌هاست که گذشته است، اما اگر هرگز نمی‌خواهید اعلانی را از دست بدهید، سامسونگ دو گزینه جایگزین ارائه می‌کند. می‌توانید اعلان‌های فلاش دوربین و/یا اعلان‌های فلاش صفحه را روشن کنید.

این ویژگی‌ها درجه مناسبی از سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهند، از رنگ‌های فلاش صفحه تا تنظیمات هر برنامه. این همه چیزی است که باید بدانید.

تلفن گلکسی شما می تواند با نشانه های بصری بیشتری به شما هشدار دهد

اعلان‌های فلش ویژگی‌های One UI Accessibility هستند که برای هشدار به کاربر تلفن گلکسی از تماس‌های دریافتی، پیام‌ها و اعلان‌های کلی برنامه طراحی شده‌اند.

برای روشن کردن آنها، برنامه تنظیمات را در تلفن گلکسی خود باز کنید، به «دسترس‌پذیری» بروید، «تنظیمات پیشرفته» را انتخاب کنید و روی «اعلان فلش» ضربه بزنید.

تلفن گلکسی شما می تواند با نشانه های بصری بیشتری به شما هشدار دهد - چیکاو

از این منو، می‌توانید «اعلان فلاش دوربین» و «اعلان فلاش صفحه» را به‌طور مستقل یا با ضربه زدن روی سوئیچ‌ها، روشن یا خاموش کنید. با این حال، ضربه زدن روی هر یک از این ویژگی‌ها – به جای سوئیچ‌های ضامن مرتبط با آنها – گزینه‌های بیشتری را نشان می‌دهد.

ویژگی‌های اعلان فلاش دوربین و صفحه را می‌توان برای برنامه‌ها به صورت جداگانه یا برای «همه برنامه‌ها» روشن یا خاموش کرد. علاوه بر این، کاربران می توانند با ضربه زدن روی سوئیچ رنگ دایره ای، یک رنگ سفارشی برای اعلان های فلش صفحه نمایش تعیین کنند.

به راحتی، هنگامی که تنظیمات اعلان فلش را مطابق میل خود سفارشی کردید، لازم نیست منتظر تماس یا پیامی باشید تا به گوشی شما برسد تا ببینید آیا تنظیمات مناسب را انجام داده اید یا خیر. می‌توانید روی دکمه «پیش‌نمایش» ضربه بزنید تا نشان دهید این نشانه‌های بصری اعلان‌های اضافی در دستگاه شما چگونه به نظر می‌رسند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.