نمایشگرهای Galaxy S24 ممکن است پاسخگویی لمسی بالاتری ارائه دهند

با نزدیک‌تر شدن به رویداد رسمی Unpacked، اطلاعات جزئی بیشتری در مورد سری آتی گلکسی S24 در حال ظهور است. و طبق یک شایعه جدید، سری گلکسی اس 24 ممکن است از قابلیت پاسخگویی بهتر صفحه نمایش لمسی برخوردار باشد.

سرعت پاسخگویی صفحه لمسی برای Galaxy S24+، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra گزارش شده است که بیش از 10 درصد بیشتر از مدل های قبلی (از طریق @UniverseIce) است.

در تئوری، این بهبود در زمان پاسخگویی باعث می‌شود که One UI سریع‌تر و متصل‌تر به ورودی کاربر احساس شود و باید به‌خوبی نرخ تجدید 120 هرتز را تکمیل کند. همچنین ممکن است برای تنها مدلی که از دستگاه ورودی پشتیبانی می‌کند، یعنی Galaxy S24 Ultra، تجربه بهتری از قلم S داشته باشد.

ارائه بهترین صفحه نمایش AMOLED تا به امروز

به نظر می رسد سامسونگ واقعاً بازی نمایشگر خود را برای سری گلکسی اس 24 آینده ارتقا داده است. جدا از این پاسخگویی بهبود یافته، شایعات همچنین می گویند که سری گلکسی اس 24 به نمایشگرهای Super AMOLED 2X مجهز شده است که دارای صفحه پشتی LTPO هستند و با مواد M13 ساخته شده اند.

علاوه بر این، اگر افشای اطلاعات قبلی دقیق باشد، سری گلکسی S24 درخشان‌ترین نمایشگر Super AMOLED 2X تا به امروز را خواهد داشت. کل خط تولید، از جمله مدل های پایه، پلاس و اولترا، ممکن است دارای پنل های AMOLED با قابلیت رسیدن به روشنایی 2600 نیت باشد. در مقابل، نمایشگرهای سری گلکسی اس 23 1750 نیت هستند.

سری Galaxy S24 در تاریخ 17 ژانویه در Unpacked در سن خوزه، کالیفرنیا معرفی خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.