سرویس جدید سامسونگ کنترل خانه هوشمند را در تلویزیون شما نشان می دهد

در طول نمایشگاه CES 2024، سامسونگ از دو سرویس جدید پرده برداری کرد که به شما کمک می کند تمام محصولات سازگار با سامسونگ و SmartThings خود را مستقیماً از رابط تلویزیون خود مدیریت کنید. سامسونگ سرویس جدیدی به نام Now+ را آغاز کرد که کنترل‌های خانه هوشمند را به رابط تلویزیون می‌آورد.

در وبلاگ رسمی ، سامسونگ خاطرنشان كرد كه سرویس Now+ نه تنها به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند خود را مانند فن ها ، لامپ ها ، ACS و غیره كنترل كنید ، بلكه از تلفن هوشمند خود نیز به عنوان كنترل از راه دور استفاده می كنید.

به غیر از سامسونگ Now+، غول کره جنوبی نیز Daily+را رونمایی کرد ، که تمام اطلاعات شما را به سامسونگ و بیکسبی از دستگاه های متصل به SmartThings خود تغذیه می کند تا برنامه های مربوطه را در تلویزیون خود نشان دهد. Daily+ به تلویزیون‌ها اجازه می‌دهد تا گوشی‌های هوشمندی را که در محدوده هستند شناسایی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد از آنها به عنوان ریموت استفاده کنند.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این ویژگی ها در دسترس نیست

برای کنترل دستگاه های خانگی هوشمند ، یک پانل سریع تلویزیون SmartThings در کنار رابط تلویزیون ظاهر می شود که تمام عملکردهای اصلی را لیست می کند ، و در محتوای اصلی نمایش داده شده در تلویزیون دخالت نمی کند. سامسونگ همچنین ویژگی ای را که تلویزیون به آن نزدیک می شود، توصیف می کند تا برخی از اطلاعات مهم در مورد دستگاه های متصل شما را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد اینکه آیا این ویژگی ها به یک مدل تلویزیون خاص یا دستگاه ها نیاز دارند ، وجود ندارد و اگر برای استفاده از ویژگی کنترل از راه دور به یک مدل تلفن خاص سامسونگ گلکسی نیاز دارید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.