یکی دیگر از نشت های بزرگ گلکسی S24 اینجاست تا روز سامسونگ را خراب کند!

افشای گلکسی اس 24 همچنان ادامه دارد. تنها یک روز پس از اینکه تقریباً تمام مشخصات گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا به تفصیل مشخص شد، شخصی در X/Twitter تصاویر محرمانه‌ای را منتشر کرده است که برخی از بهترین ویژگی‌های پرچمدار آینده را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ احتمالاً این موارد را از طریق یک اخطار حذف DMCA حذف خواهد کرد، و صادقانه بگویم، اگر می‌خواهید هنگام عرضه گلکسی S24 Unpacked در 17 ژانویه، چیز شگفت‌انگیزی داشته باشید، نباید به تصاویر نگاه کنید.

اگر اسپویل نمی خواهید اینجا را نخوانید

ما از افزودن تصاویر در این مقاله خودداری می کنیم و فقط از کلمات خود برای صحبت در مورد آنچه که آنها فاش می کنند استفاده می کنیم. بیایید با عملکرد شروع کنیم. ما قبلاً می دانیم که سری گلکسی S24 از هر دو تراشه Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند (S24 Ultra فقط از تراشه Snapdragon استفاده می کند) و اکنون تأیید شده است که این تلفن ها دارای محفظه بخار تا 1.9 برابر بزرگتر از آن هستند.

محفظه بخار در S24+، S24 و S24 Ultra به ترتیب 1.5 برابر، 1.6 برابر و 1.9 برابر بزرگتر خواهد بود. سامسونگ همچنین پاسخ لمسی نمایشگر را تا 12 درصد بهبود بخشیده است که باید در بازی های رقابتی مانند Call of Duty مفید واقع شود.

نمایشگرها در مقایسه با سری گلکسی اس 23 نیز در سراسر صفحه روشن تر هستند. همانطور که انتظار می رفت، پرچمدار جدید از ویژگی های ردیابی پرتو در بازی های سازگار مانند NightCrow، Racing Master و Diablo Immortal پشتیبانی می کند (بازی هایی مانند Racing Master در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا هستند).

ویدیوهای 8K با زوم 5 برابر برای Galaxy S24 Ultra تأیید شد

همچنین تایید شده است که Galaxy S24 Ultra قادر به ضبط ویدیوهای 8K با زوم 5 برابر خواهد بود، زیرا ویدیوهای 8K دارای رزولوشن حدود 33 مگاپیکسل هستند و لنز تله فوتو اپتیکال 5 برابری که جایگزین لنز 10x S23 Ultra شده است دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است. سامسونگ اشاره می‌کند که گوشی جدید همچنان عکس‌های فوق‌العاده‌ای در 10 برابر و بالاتر می‌گیرد.

همچنین در این افشاگری چهار گزینه رنگی برای سری گلکسی اس 24 فاش شده است. رنگ‌های زرد کهربایی، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و سیاه اونیکس وجود دارند که به دلیل ساختار تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا، اولین کلمه با تیتانیوم جایگزین شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.