با بهترین جاوربرقی های ایرانی آشنا شوید

درست است که هیچ‌کس از کشیدن جاروبرقی در تمام اتاق‌های خانه لذت نمی‌برد؛ اما، بهترین جاروبرقی‌ها می‌توانند یک کار خسته‌کننده را کمی قابل‌تحمل‌تر و چه بسا لذت‌بخش سازند.

چه به‌دنبال یک جاروبرقی پرقدرت و یا یک مدل دستی بی‌سیم سبک وزن باشید، مدل‌های بسیار خوبی در میان جاروبرقی‌های ایرانی وجود دارد که می‌توانید دستگاه مدنظر خود را از میان آن‌ها برگزینید.

بسته به متراژ و نوع کف خانه، داشتن جاروبرقی مناسب برای تمیز نگه داشتن فضای داخلی پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌ها، بسیار مهم است. بهترین گزینه، بسته به نیازهای خاص شما می تواند متفاوت باشد.

ما در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی‌های ایرانی با قابلیت خرید اعتباری خواهیم پرداخت؛ بنابراین، اگر قصد دریافت وام بدون ضامن جهت خرید اینترنتی قسطی یک جاروبرقی ایرانی را دارید، خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

از جمله بهترین جاروبرقی‌های ایرانی می‌توان به برند سایا مدل FOTUN اشاره کرد. این یک جاروبرقی کیسه‌دار است که با داشتن سه عدد چرخ در قسمت زیرین، به‌راحتی قابل جابجایی است. سه عدد سری و یک عدد پارویی نیز برای افزایش کارایی وجود دارد؛ همچنین، با برخورداری از موتور 2000واتی، حداکثر کارایی را به شما ارائه می‌دهد.

محدوده طول کابل برق، بین 5 تا 10 متر است که باعث شده تا این جاروبرقی در انواع خانه‌ها با متراژهای مختلف قابل استفاده باشد. پس از پایان یافتن کار، یک سیم ‌جمع‌کن خودکار، کابل را درون دستگاه می‌کشد. این ویژگی موجب افزایش سهولت در استفاده می‌شود.

پر بودن مخزن جاروبرقی با یک نشانگر به شما هشدار داده می‌شود. از ویژگی‌های نظافتی این مدل نیز می‌توان به فیلتر بهداشتی موجود در دستگاه اشاره کرد. سایر اقلام همراه محصول عبارتند از دفترچه راهنما، برس مبل و گوشه پاک‌کن.

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22G

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22G، با برخورداری از موتور 2100واتی، یکی از پرقدرت‌ترین جاروبرقی‌های ایرانی است. این دستگاه با قدرت مکش 650واتی، هیچ نشانی از گردوغبار و یا کثیفی در خانه شما باقی نخواهد گذاشت.

محدوده میزان صدا بین 65 تا 70 دسی‌بل است. این محدوده صدا، هیچ همسایه‌ای را آزرده‌خاطر نخواهد ساخت؛ همچنین، نظافت خانه شما در یک عصر دل‌انگیز آخر هفته، دیگر موجب سرسام اعضای خانواده نمی‌شود.

این دستگاه، با بهره‌مندی از یک سیم کابل 8متری و سیم جمع‌کن خودکار، نهایت کارایی را به شما ارائه می‌دهد. شعاع عملکرد این دستگاه نیز حدود 11 متر است که کفاف همه انواع خانه‌ها با متراژهای مختلف را می‌دهد.

گنجایش مخزن این جاروبرقی حدود 4.5 لیتر است که ظرفیت مطلوبی به حساب می‌آید. سه عدد سری و یک عدد فیلتر بهداشتی نیز همراه این محصول وجود دارد.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R، به‌دلیل برخورداری از موتور 2100واتی با توان مکش 650 وات، یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایرانی است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به محدوده میزان صدای 65 تا 70دسی‌بلی، مخزن با گنجایش 4.5لیتری، کابل برق 8متری، فیلتر بهداشتی و سیم جمع‌کن خودکار اشاره کرد. شعاع عملکرد این جاروبرقی کیسه‌دار، حدود 11 متر بوده و همراه با سه عدد سری عرضه می‌شود.

اگر از بودجه کافی برای خرید این جاروبرقی برخوردار نیستید، می‌توانید نسبت به دریافت وام بدون ضامن اقدام کرده و خرید اعتباری این مدل را در دستور کار خود قرار دهید.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

این مدل، یکی دیگر از جاروبرقی‌های دوو است که در زمره بهترین جاروبرقی‌های ایرانی شمرده می‌شود. قدرت موتور و توان مکش این مدل با مدل DVC-LH22R یکسان بوده و به‌طورکل، عملکرد مشابهی با یکدیگر دارند.

کابل برق 8متری و شعاع عملکرد 11متری این جاروبرقی کیسه‌دار، امکان نظافت فواصل بین پریزهای خانه را فراهم آورده و عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد.

این دستگاه، همچنین، مجهز به یک مخزن 4.5 لیتری، فیلتر بهداشتی، سیم جمع‌کن خودکار و سه عدد سری است.

اگر از بودجه کافی برای خرید نقدی برخوردار نیستید، توجه داشته باشید که امکان خرید اینترنتی قسطی این جاروبرقی نیز وجود دارد.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

بی‌شک، این جاروبرقی را با برخورداری از موتور قدرتمند 2500واتی می‌توان در لیست پرقدرت‌ترین جاروبرقی‌های ایرانی قرار داد. توان مکش آن نیز 650 وات است که در ترکیب با موتور قدرتمند، نهایت کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این جاروبرقی کیسه‌دار دارای گرید انرژی A++ است که موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. نوع فیلتر خروجی نیز، HEPA 13 است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

این مدل، علاوه‌بر موتور پرقدرت، از یک مخزن با گنجایش بالا نیز برخوردار است. مخزن 5لیتری، امکان استفاده طولانی‌مدت از این دستگاه را بدون نیاز به تعویض کیسه به شما می‌دهد.

از دیگر امکانات موجود در این جاروبرقی، می توان به سیم جمع‌کن خودکار اشاره کرد که موجب سهولت در استفاده می‌شود.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

این مدل، از دیگر جاروبرقی‌های پرقدرت ایرانی است که با برخورداری از موتور 2500واتی با توان مکش 650 وات، کارکرد بسیار مطلوبی دارد.

گنجایش مخزن این جاروبرقی 4.5 لیتر بوده و در گروه جاروهای کیسه‌دار قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌هایی که این جاروبرقی را از سایر مدل‌ها، متمایز می‌سازد، کابل برق 14متری است که شعاع عملکرد 14 متری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد. یک سیم جمع‌کن خودکار نیز جهت دستیابی به حداکثر کارایی دستگاه موجود است.

این مدل، مصرف انرژی بهینه‌ای داشته و دارای گرید انرژی A  است. جاروبرقی Turbo 2500WS، همراه با یک فیلتر بهداشتی HEPA 13 و دو عدد سری عرضه می‌شود.

جمع‌بندی

یک آپارتمان با متراژ کم نسبت به یک خانه 300 متر مربعی، نیازهای بسیار متفاوتی دارد؛ به‌طورکلی، جاروبرقی مناسب برای خانه شما به قدرت موتور، ترجیحات ارگونومیک و عادات نظافت شما بستگی دارد.

شما می‌توانید نسبت به دریافت وام بدون ضامن اقدام نموده و خرید اینترنتی قسطی بهترین جاروبرقی‌های ایرانی را در دستور کار خود قرار دهید؛ به‌این‌ترتیب، علاوه‌بر یک جاروبرقی باکیفیت، از مزایای خرید اعتباری نیز بهره‌مند خواهید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.