سامسونگ تلویزیون QLED جدید مبتنی بر هوش مصنوعی خود را قبل از نمایشگاه CES 2024 به پایان می‌رساند

پیش از نمایشگاه CES 2024، سامسونگ برای نمایش “عصر صفحه نمایش AI” خود، از طیف جدید تلویزیون های 4K و 8K Neo QLED مبتنی بر هوش مصنوعی خود رونمایی کرد.

تلویزیون QLED جدید سامسونگ دارای قابلیت‌های اتصال و ویژگی‌های پیشرفته‌تر است که همگی از آخرین پردازنده هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. بهترین تلویزیون 8K Neo QLED 2024 با پردازنده هوش مصنوعی NQ8 AI Gen 3 عرضه می شود. تلویزیون‌های QLED جدید روشن‌تر هستند و پوششی بدون تابش نور دارند.

قابل ذکر است که پردازنده هوش مصنوعی NQ8 AI Gen 3 پردازنده کوانتومی عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ است که در اولین نگاه که قبل از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس برگزار شد، رونمایی شد که قرار است در 9 ژانویه، سه شنبه آغاز شود. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که تلویزیون QLED جدید اوج 18 سال فناوری و دانش و پیشرو بودن در صنعت تلویزیون جهانی است.

ویژگی زیرنویس صوتی که گفتار را در زمان واقعی به زیرنویس تبدیل می کند

پردازنده هوش مصنوعی NQ8 AI Gen 3 قدرتمندترین پردازنده تلویزیونی این غول کره جنوبی تا به امروز است. این 512 شبکه عصبی را در خود جای داده است که هشت برابر بیشتر از سال قبل است و دارای NPU است که دو برابر سریعتر از پردازنده قبلی است. جدا از پردازنده قدرتمند زیر، تلویزیون QLED 8K دارای بلندگوهای بی سیم و نوار صوتی با فناوری صدای پیشرفته سامسونگ، Q-Symphony، صدای ردیابی پویا، کیفیت صدای شفاف و یکپارچه سازی یکپارچه است.

تلویزیون QLED 8K بر روی سیستم عامل تایزن اجرا می‌شود، جایی که در سال 2024، سامسونگ توصیه‌های محتوایی را برای هر حساب ثبت‌شده برای تجربه تماشای شخصی برای هر یک از اعضای خانواده معرفی کرد. تلویزیون جدید همچنین به عملکرد +Samsung Daily برای مرور کلی محتوا مجهز خواهد شد و دارای ویژگی‌های دسترسی مانند اولین ویژگی زیرنویس صوتی در جهان است که از هوش مصنوعی و OCR برای تبدیل گفتار به زیرنویس در زمان واقعی استفاده می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.