گلکسی اس 22 مجهز به اسنپدراگون به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2024 را دریافت می‌کند

سامسونگ در حال حاضر چیزهای زیادی در دست دارد، چه با نمایشگاه آتی Consumer Electronics (CES) که در 9 ژانویه آغاز می شود و رویداد معرفی Galaxy S24 Unpacked که یک هفته بعد از آن برگزار می شود، اما این شرکت همچنان به ارائه به روز رسانی های نرم افزاری با چشمگیر ادامه می دهد.

دارندگان گلکسی اس 22 در برخی کشورها در این آخر هفته آپدیت امنیتی ژانویه 2024 را دریافت می کنند. این به روز رسانی در برخی از کشورهای آفریقایی و خاورمیانه از جمله تونس، مصر و امارات در حال انتشار است. می توان آن را با یک نسخه سیستم عامل که به DWL8 ختم می شود شناسایی کرد.

در حال حاضر تنها مدل‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا مجهز به اسنپدراگون این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا مدل‌های اگزینوس به این رتبه‌بندی بپیوندند. تنها چیزی که در اینجا دریافت می‌کنید، رفع‌های امنیتی است – وصله ژانویه 2024 حدود 80 آسیب‌پذیری امنیتی را در نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی برطرف می‌کند.

وقتی آماده دانلود به‌روزرسانی هستید، منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار را در S22+، S22 یا S22 Ultra خود باز کنید و روی دکمه دانلود و نصب ضربه بزنید. اگر به صورت دستی بررسی نکنید، در نهایت یک اعلان خودکار در مورد در دسترس بودن آن دریافت خواهید کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.