سری پیکسل 8 متوجه می‌شود که چه زمانی محافظ صفحه را می‌پوشید یا درمی‌آورید

آیا تا به حال یک محافظ صفحه روی گوشی قرار داده اید تا متوجه شوید که ورودی های لمسی شما مانند قبل ثبت نمی شوند؟ یا شاید از زمانی که محافظ صفحه نمایش جدید را به کار گرفته اید، باید از لمس سخت تری استفاده کنید.

به گفته پلیس Android، اگر پیکسل 8 یا پیکسل 8 پرو دارید، دستگاه شما به طور خودکار زمانی که محافظ صفحه به صفحه لمسی گوشی شما اضافه شده است، به شما هشدار می دهد و به شما یادآوری می کند که حالت محافظ صفحه را فعال کنید تا حساسیت لمسی صفحه لمسی گوشی شما بهبود یابد.

و اگر تصمیم به حذف محافظ صفحه از گوشی خود داشته باشید، به طور خودکار اعلانی مبنی بر وقوع این اتفاق دریافت خواهید کرد. این اعلان به شما یادآوری می کند که حالت محافظ صفحه را غیرفعال کنید. بیایید جهت ها را تجزیه کنیم.

وقتی محافظ صفحه را روی Pixel 8 یا Pixel 8 Pro خود قرار می دهید، به شما یادآوری می شود که حالت محافظ صفحه را به طور خودکار روشن کنید. این اعلان می گوید: «فعال کردن حالت محافظ صفحه، هنگام استفاده از محافظ صفحه، لمس را بهبود می بخشد». با زدن اعلان سه گزینه برای انتخاب در اختیار شما قرار می گیرد. یک دکمه شما را به تنظیمات می برد، یکی به شما امکان می دهد اعلان را بدون غیرفعال کردن آن تأیید کنید و دکمه سوم به شما امکان می دهد اعلان را غیرفعال کنید.

اگر تصمیم دارید حالت محافظ صفحه را روشن کنید، اولین دکمه را فشار دهید که شما را به تنظیمات می برد. از آنجا، روی Display ضربه بزنید و به حالت محافظ صفحه بروید. ویژگی “افزایش حساسیت لمسی و بهبود لمس هنگام استفاده از محافظ صفحه” را تغییر دهید. این یک ضربه فوری است، درست است؟

وقتی محافظ صفحه‌نمایش را از Pixel 8 یا Pixel 8 Pro خود حذف می‌کنید، اعلانی دریافت می‌کنید که می‌خواند: «غیرفعال کردن حالت محافظ صفحه، وقتی از محافظ صفحه استفاده نمی‌شود، لمس را بهبود می‌بخشد». روی اعلان ضربه بزنید و همان سه گزینه را خواهید داشت که هنگام فعال کردن حالتی که به تنظیمات بروید، اعلان را تأیید کنید اما آن را رد نکنید و درخواست کنید اعلان رد شود.

اگر در حال حذف محافظ صفحه هستید و تصمیم دارید حالت محافظ صفحه را غیرفعال کنید، روی دکمه اول ضربه بزنید و از تنظیمات، روی نمایشگر ضربه بزنید، به حالت محافظ صفحه بروید و ویژگی را خاموش کنید. باز هم ، این نمی تواند آسان تر باشد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.