عکس های لو رفته در دنیای واقعی گلکسی اس 24 اولترا شما را به یاد آیفون 15 پرو مکس می اندازد

سامسونگ پس از ماهها نشت ، تأیید کرده است که سریال Galaxy S24 را در 17 ژانویه اعلام خواهد کرد. و در همین حین، ما اطلاعاتی را پیدا می کنیم، مانند عکس های ادعایی جدید از Galaxy S24 Ultra.

این تصاویر که توسط کاربر @WorkaholicDavid در X ارسال شده است، گلکسی اس 24 اولترا را از جلو و عقب نشان می دهد. در نگاه اول، تقریباً مشابه Galaxy S23 Ultra به نظر می رسد ، اما اگر از نزدیک نگاه کنید، متوجه می شوید که صفحه خمیده پرچمدار فعلی برای یک صفحه تخت کنار گذاشته شده است که به تلفن یک براق تر و واضح تر می دهد.

همانطور که گمان می رود، طراحی جدید حاشیه های جانبی را نیز برجسته تر می کند، اما اکثر کاربران احتمالاً متوجه این موضوع نمی شوند.

با حرکت به سمت عقب ، تلفن هنوز یک دوربین چهار دوربین دارد ، اما مشخص است که دوربین تله فوتو 10 مگابا 10 برابر پریسکوپ دیگر در آنجا نیست. شایعات ادعا می کنند که ما یک ماژول تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر به جای آن دریافت خواهیم کرد.

Leaker Ice Universe قبلاً اعلام کرده بود که دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی از طراحی جدیدی برخوردار است که دارای یک لنز دایره‌ای بر روی یک منشور مربع است. به گفته افشاکننده، «طراحی مزایای خاصی دارد»، بنابراین احتمالاً به گلکسی اس 24 اولترا کمک می‌کند تا دیگر گوشی‌های دوربین برتر سال 2024 را کنار بگذارد.

سرانجام ، به نظر می رسد که مدلی که از آن عکاسی شده است، تیتانیوم خاکستری Galaxy S24 Ultra است و اگرچه به نظر می رسد شبیه به تیتانیوم طبیعی آیفون 15 Pro Max است، اما ممکن است بهتر از پرچمدار اپل باشد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.