سامسونگ می‌خواهد از انتشار تصاویر سری گلکسی اس 24 توسط افشاگران جلوگیری کند

سامسونگ از افشای اطلاعات مربوط به رونمایی از پرچمدار آینده خود گلکسی S24 خوشحال نیست. حتی قبل از اینکه سامسونگ به طور رسمی تاریخ رسمی 17 ژانویه را برای اولین رویداد Unpacked خود در سال اعلام کند، قبلاً شایعه شده بود که این تاریخ تاریخ رویداد Unpacked باشد. برگه‌های مشخصات رسمی که حاوی مشخصات هر سه مدل آمریکایی هستند قبلاً توسط افشاگرانی با دید بالا منتشر شده است، و با رونمایی تنها 10 روز دیگر، می‌توان انتظار نشت طولانی‌تری را داشت.

همین روز پیش، افشاگر معروف، ایوان بلاس مجبور شد تصویری از گلکسی اس 24 اولترا را که از طریق توییتی در “X” به اشتراک گذاشته بود، حذف کند. به جای تصویر فاش شده، پست Blass نوشته بود “رسانه نمایش داده نمی شود. این تصویر در پاسخ به گزارش صاحب حق چاپ حذف شده است.”

دومی البته سامسونگ است. و این شرکت در شرایط سختی قرار دارد زیرا می‌خواهد در مورد گوشی پیشرفته بعدی خود سر و صدایی ایجاد کند و افشای اطلاعات این کار را انجام خواهد داد. از سوی دیگر، نمی‌خواهد در شرایطی قرار بگیرد که هیچ سورپرایزی برای اعلام در رویداد Unpacked وجود نداشته باشد که باعث می‌شود بینندگانی که پخش زنده را تماشا می‌کنند از خستگی آن را خاموش کنند.

همچنین هنگامی که خرده‌فروش آخر هفته گذشته Walmart به طور تصادفی لیست خود را برای +Galaxy S24 در وب سایت Walmart 17 روز زودتر منتشر کرد، کمکی نکرد.

قبل از اینکه سامسونگ بتواند از Blass بخواهد که تصویر گلکسی اس 24 اولترا را که او فاش کرده بود حذف کند، دیگران قبلاً آن را دیده بودند و نظرات خود را در تاپیک گذاشته بودند. در میان کسانی که نظر دادند، “X” و افشاکننده Weibo Ice Universe بود. Ice Universe در مورد قاب تیتانیومی به کار رفته در نسخه های آبی و سبز این دستگاه فوق العاده نوشت: «بی شک بزرگ ترین اشتباه سامسونگ است که نسخه های آبی و سبز قاب میانی را مشکی کند».

با این حال، سامسونگ با وادار کردن Blass به حذف تصویر، فرصت طلایی را از دست می دهد تا علاقه مندان به تلفن در مورد مهم ترین گوشی سامسونگ در سال یعنی Galaxy S24 Ultra صحبت کنند. با این حال، با نزدیک‌تر شدن به رویداد 17 ژانویه، باید شاهد نشت‌های بیشتری باشیم و سامسونگ در حالت آماده‌باش کامل منتظر است تا افشاگران را مجبور کند تصاویری را که سامی نمی‌خواهد در حال حاضر مشاهده شود، حذف کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.