سامسونگ در حال توسعه دو شارژر سریع جدید برای دستگاه های گلکسی است

سامسونگ در اواخر این ماه یک سری پرچمدار جدید گلکسی اس را معرفی خواهد کرد و گوشی های جدید ممکن است نشانگر عرضه چند شارژر جدید باشند یا خیر. شواهد نشان می دهد که این شرکت روی دو راه حل جدید شارژ کار می کند.

طبق شایعه جدیدی که در X از طریق @rquandt منتشر شد، سامسونگ در حال توسعه شارژر Duo 50 واتی جدید با دو درگاه شارژ سریع سیمی USB-C است. دارای شماره مدل EP-T5020 است. این Charger Duo قادر به شارژ سریع دو دستگاه گلکسی به طور همزمان خواهد بود.

جدا از این مدل جدید Charger Duo، به نظر می رسد این شرکت در حال تجدید شارژر تک پورت 45 واتی است. نسخه موجود دارای شماره مدل EP-T4510 است، اما شواهدی از مدل جدیدتر EP-T4511 در دست کار است. مشخص نیست که چه تفاوتی با EP-T4510 خواهد داشت.

سامسونگ دو هفته دیگر سری گلکسی اس 24 را معرفی خواهد کرد

این شرکت تایید کرد که سری جدید گلکسی اس 24 سامسونگ در 17 ژانویه معرفی خواهد شد. اما باید مشخص شود که آیا عرضه گلکسی اس 24 همزمان با عرضه این شارژرهای جدید است یا خیر.

آنچه مسلم است این است که سامسونگ گوشی های پرچمدار نسل بعدی را با شارژرهای دیواری داخل جعبه های خرده فروشی عرضه نخواهد کرد. به دلایل نظارتی و محیطی، این شرکت چند سال پیش جفت کردن تلفن‌ها با شارژرهای دیواری را در بیشتر بازارها متوقف کرد.

دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم سری گلکسی اس 24 با نسخه های منتشر شده در سال های اخیر متفاوت باشد. پرچمداران نسل بعدی احتمالاً همراه با یک کابل داده، یک ابزار بیرون آوردن سینی سیم کارت و برخی کاغذهای سبک عرضه خواهند شد.

صرف نظر از اینکه این شارژرهای جدید چه زمانی برای عرضه آماده می شوند، به طور جداگانه در وب سایت شرکت فروخته می شوند. جزئیات قیمت تا زمان نگارش این مقاله ناشناخته باقی مانده است، اما به محض اینکه جزئیات بیشتر مشخص شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.