وان پلاس بادز 3 با دو درایور و 49 دسی بل ANC وارد بازار می شود

 

وان پلاس امروز گوشی هوشمند Ace 3 و همچنین پوشیدنی های TWS جدید خود را با نام Buds 3 معرفی کرد. لوازم جانبی صوتی جدید با طراحی دو درایور، حذف نویز فعال تا 49 دسی بل و بدنه فوق سبک ارائه می شود.

Buds 3 شباهت زیادی به Buds 2 Pro دارد، اما در اینجا، هدفون ها کمی براق تر هستند. در داخل، OnePlus از همان راه حل دوگانه درایور استفاده می کند که در ایرفون Pro خود دیده می شود، که باید خروجی صدای غنی را ارائه دهد.

حذف نویز در چندین حالت وجود دارد که 10 دسی بل و 20 دسی بل گزینه های میانی قبل از پرش بزرگ به 49 دسی بل هستند. یک حالت هوشمند وجود دارد که به طور خودکار محیط را تشخیص می دهد و سطوح ANC را تطبیق می دهد. جوانه ها دارای نوک لاستیکی هستند که به عایق صدا کمک می کند.

بادز 3 دارای یک ناحیه حساس به لمس در سمت بیرونی ساقه است. سه میکروفون وجود دارد و وان پلاس می گوید که هوش مصنوعی به کاهش نویز در هنگام تماس کمک می کند. خود جوانه ها دارای گواهی IP55 و فوق العاده سبک هستند. وزن هر یک فقط 4.8 گرم است. باتری جوانه ها 58 میلی آمپر ساعت و بدنه آن 520 میلی آمپر ساعت است.

پیش‌سفارش‌ها در فروشگاه Oppo در چین انجام می‌شود و فروش آن از 8 ژانویه آغاز می‌شود. OnePlus Buds 3 در رنگ‌های مشکی یا آبی موجود است و قیمت آن 500 یوان است که 63 دلار/57 یورو است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.