شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری رایانه کمک

همه شرکت‌هایی که و موسساتی که دارای شبکه داخلی می باشند نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه از موسسات و سازمان‌های مربوطه برای پیشبرد کارهای خود دارند. دلیل این امر هم این است که بدون وجود پشتیبانی شبکه، در صورت به وجود آمدن مشکل در شبکه، آن شرکت و موسسه برای برطرف کردن مشکل دچار چالش می‌شود و نمی‌تواند ارتباط صحیحی بین سیستم ‌های خود برقرار کند. علاوه بر این شبکه‌ای که پشتیبان نداشته باشد فعال و به روز هم نخواهد بود. بنابراین دریافت خدمات پشتیبانی در این شرکت‌ ها و موسسات امری لازم و ضروری تلقی می‌شود تا بتوانند یک ارتباط ایمن بین سیستم ‌های مختلفشان برقرار کنند و سرویس ‌های مورد نیازشان را دریافت نمایند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یک پشتیبان شبکه با برقراری ارتباط صحیح بین سخت ‌افزار و نرم ‌افزار شبکه باعث می ‌شود تا همه المان ‌های دخیل در شبکه به درستی به فعالیت خود در شبکه ادامه دهند. از بین کلیه مراکز پشتیبانی شبکه در کشور، شرکت رایانه کمک به دلیل خدمات بسیار خوبی که به کاربران خود ارائه داده توانسته جایگاه ویژه‌ ای بین مشتریان به دست بیاورد. ما در این مطلب قصد داریم در خصوص شرکت خدمات شبکه‌ های کامپیوتری رایانه کمک و خدماتی که این شرکت در این راستا در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد بیشتر صحبت کنیم. بنابراین چنانچه شما هم ترغیب به دانستن اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه شده‌اید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

رایانه کمک چه خدماتی را به شبکه‌ های سازمانی و شبکه ‌های شرکتی ارائه می‌نماید؟

به طور کلی خدماتی که یک پشتیبان شبکه به مشتریان خود ارائه می‌کند در دو گروه اکتیو و پسیو دسته ‌بندی می‌شود. برخی از شرکت‌های پشتیبانی تنها قابلیت ارائه خدمات اکتیو به کاربران خود را دارا می‌باشند. خدمات اکتیو به خدماتی گفته می‌شود که پس از اجرا بر روی تجهیزات فیزیکی شبکه اقدام به انجام فعالیت‌های نرم‌افزاری در شبکه می‌نماید. اما خدمات پسیو شبکه به خدماتی گفته می‌شود که در طول آن کلیه تجهیزات مورد نیاز زیر ساخت شبکه نصب و راه‌اندازی می‌گردد.

خدمات پسیو شبکه موارد مختلفی را شامل می‌شود که از آن جمله می‌توانیم به کابل کشی، اجرا و پیاده سازی نقشه، داکت کشی، نصب اتاق سرور و رک، نصب کلیه سنسورها و تجهیزات هوشمند شبکه و مواردی از این دست اشاره نماییم. مجموعه رایانه کمک این تعهد را به مشتریان خود می‌دهد که کلیه امور پسیو شبکه آنها را به بهترین شکل ممکن اجرا و راه‌اندازی نموده و یک شبکه خوب بدون هیچ ایراد و مشکلی برای آنها راه اندازی نماید. بنابراین اگر برای انجام امور شبکه‌ای خود به دنبال مجموعه‌ای هستید که هم امور پسیو و هم امور اکتیو شبکه را برایتان انجام دهد، بی‌شک مجموعه رایانه کمک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در چه مواقعی به پشتیبان شبکه احتیاج پیدا می‌کنیم؟

احتمالاً تا الان فهمیده‌اید که یک پشتیبان شبکه چه کارهای مهمی را در شبکه انجام می ‌دهد و وجود آن در شبکه ‌های مختلف چقدر لازم و ضروری می ‌باشد. در ادامه قصد داریم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم و دلایلی که باعث می‌ شود تا یک سازمان و موسسه به پشتیبان شبکه احتیاج پیدا کند را به اختصار برایتان عنوان می‌کنیم:

  1. اگر قصد اضافه کردن تجهیزات جدید مثل سوئیچ شبکه رادارید، پشتیبان شبکه این کار را برای شما انجام خواهد داد.
  2. بروز مشکل در شبکه در هر شرکت و موسسه‌ای یک امر اجتناب ناپذیر است. در صورت بروز هر نوع مشکلی پشتیبان شبکه به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید مشکلات به وجود آمده را رفع و رجوع کنید.
  3. چنانچه تمایل به بررسی بستر سخت افزاری شبکه خود را دارید، می‌توانید از پشتیبان شبکه کمک بگیرید.
  4. یک پشتیبان شبکه به شما کمک می‌کند تا کاربران و کارشناسان خود را بهتر پشتیبانی کنید و خدمات مناسب‌تری به آنها ارائه نمایید.
  5. چنانچه تمایل به اصلاح زیرساخت‌های شبکه خود را دارید، می‌توانید از پشتیبان شبکه درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهد.
  6. چنانچه قصد خرید یا تعمیر سخت‌افزارهای موجود در شبکه خود را دارید، با دریافت راهنمایی از پشتیبان شبکه می‌توانید مناسب‌ترین تجهیزاتی که با شبکه شما همخوانی بیشتری دارد را تهیه نمایید.

برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص خدمات پشتیبانی شبکه که رایانه کمک آنها را به مشتریان خود عرضه می کند میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید.

جمع ‌بندی

شرکت خدمات شبکه ‌های کامپیوتری رایانه کمک جزو برترین شرکت ‌های پشتیبانی شبکه در کشور می ‌باشد که با ارائه خدمات جامع و کامل در حوزه شبکه به مشتریان باعث شده تا افرادی که تمایل به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه دارند با برقراری ارتباط با این مجموعه بتوانند به هدف خود برسند. مجموعه رایانه کمک همواره سعی خود را بر آن داشته تا به بهترین شکل ممکن به کاربران خود خدمات ارائه نماید تا با افزایش رضایت آنها بتواند این کاربران را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند. چنانچه شما هم تمایل به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه رایانه کمک را برای انجام این کار انتخاب نمایید تا بتوانید یک شبکه با زیر ساخت خوب و عالی برای خود راه‌اندازی کنید.

آیا شما هم تجربه دریافت خدمات مربوط به شبکه از مجموعه رایانه کمک را داشته‌اید؟ عملکرد این مجموعه در این حوزه را چگونه توصیف می‌کنید؟ ممنون می‌شویم نظرات و تجربیات مفید خود در این زمینه را در بخش کامنت با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. در آخر از شما متشکریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم شما را بهتر و بیشتر با شرکت خدمات شبکه‌های کامپیوتری رایانه کمک آشنا کنیم.

اگر سوالی درباره نحوه دریافت خدمات پشتیبانی شبکه از مجموعه رایانه کمک داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.