تیزر گلکسی اس 24 شما را درباره آینده گوشی های هوشمند به چالش می کشد

سامسونگ رسما تایید کرده است که قرار است سری گلکسی اس 24 را در 17 ژانویه در سن خوزه کالیفرنیا معرفی کند. این بدان معناست که این شرکت اکنون می‌تواند به کار هیپینگ جدیدترین سری پرچم‌دار خود بپردازد.

فقط همین کار را می کند. سامسونگ تیزر جدیدی از Galaxy S24 منتشر کرده است که احتمالاً به عنوان تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده اجرا می شود، به موجب آن برخی از نوآوری های پیشگامانه گذشته معرفی شده با تلفن های سامسونگ را به یاد می آورد و شما را به چالش می کشد تا دوباره فکر کنید که یک تلفن هوشمند در آینده می تواند چگونه باشد.

زمان آن است که برای Galaxy S24 هیجان زده شوید

تیزر گلکسی اس 24 یک بازگشت جدی به سال 1988 دارد، زمانی که سامسونگ اولین تلفن همراه خود را عرضه کرد، آجری ضخیم با آنتن، اما این همان چیزی بود که گوشی ها در آن زمان به نظر می رسیدند. سامسونگ بعداً آن را با یک تلفن تلویزیون در سال 1999 دنبال کرد، که این قابلیت را داشت که به شما امکان تماشای تلویزیون زنده را در دورانی که پخش تلویزیون اینترنتی وجود نداشت، ارائه دهد.

از زمان معرفی سری گلکسی نوت که نمایشگرهای بزرگتر و غوطه ورتر را به ارمغان آورد تا معرفی دستگاه های مقاوم در برابر آب در سال 2014، سامسونگ همچنان به ایجاد تغییرات عمده ای ادامه داده است که اسمارت فون های آن دوران را تعریف کرده است. این شرکت Samsung Pay را در سال 2015 معرفی کرد و به سرعت آن را به عنوان راه حل ترجیحی پرداخت تلفن همراه برای دارندگان دستگاه های گلکسی معرفی کرد.

شاید بزرگترین تغییر در سال 2020 رخ داد، زمانی که سامسونگ فرم فاکتور تلفن تاشو قدیمی را با Galaxy Z Flip اصلی احیا کرد. چهار سال بعد، این گوشی به یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ تبدیل شده است و محبوبیت آن تنها رو به افزایش است.

این تیزر گلکسی اس 24 زمینه را برای اتفاقاتی که در 17 ژانویه خواهد آمد را آماده می‌کند: Galaxy AI. این همان چیزی است که سامسونگ آن را ویژگی های هوش مصنوعی می نامد که با سری گلکسی اس 24 معرفی خواهد کرد. بدون شک در اواخر سال جاری شاهد این خواهیم بود که این ویژگی‌ها در گوشی‌های دیگر نیز فروکش کند، اما گلکسی اس 24 برای همیشه به‌عنوان مجموعه‌ای که همه چیز را آغاز کرد، در خاطره خواهد ماند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.