هیولای مشخصات چینی از سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای زوم دوربین استفاده می کند

سامسونگ برخی از بهترین سنسورهای دوربین گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند و چندین برند از سنسور دوربین آن در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، از سطح مبتدی تا پیشرفته. دوربین‌های 200 مگاپیکسلی این شرکت کره‌جنوبی منحصربه‌فرد هستند و گوشی‌های پرچم‌دار جدیدتر برندهای گوشی‌های هوشمند شروع به استفاده از آن‌ها به عنوان دوربین تله فوتو کرده‌اند، از جمله دوربین آنر.

Honor Magic 6 Pro از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 برای دوربین تله فوتو استفاده می کند

آنر مجیک 6 پرو که پرچمدار بعدی این شرکت است، از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای دوربین تله فوتو خود استفاده می کند.

طبق گزارش Rodent950، نسخه پورشه دیزاین Magic 6 Pro ظاهرا دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ است که پشت یک لنز تله فوتو به سبک پریسکوپ قرار دارد. این لنز می تواند یک لنز زوم اپتیکال 3.5x یا 5x باشد، اما هنوز چیزی رسمی نشده است.

این تصاویر زوم 100 برابری چاپ شده روی محفظه دوربین گوشی را نشان می دهند. انتظار می رود Magic 6 Pro Porsche Design برای دوربین اصلی از یک سنسور 1 اینچی OV50K از OmniVision استفاده کند. دوربین فوق عریض این گوشی هوشمند از سنسور OmniVision OV50M 1/2.88 اینچی استفاده می کند.

سامسونگ ISOCELL HP3 - چیکاو

گزارش ها نشان می دهد که Honor Magic 6 Pro از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مشابه گلکسی اس 24 اولترا استفاده می کند. همچنین گفته می شود که دارای باتری 5600 میلی آمپر ساعتی است که 12 درصد بزرگتر از گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ است. این گوشی دارای انواع حافظه 256، 512 و 1 ترابایتی خواهد بود و ما انتظار داریم که این گوشی حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشد. این صفحه نمایش OLED چهار خمیده با نرخ تازه سازی 120 هرتز و جزیره پویا، مانند آیفون های جدیدتر، دارای تنظیمات دوربین سلفی دوگانه است.

آنر که قبلاً یکی از برندهای فرعی هواوی بود، اکنون یک شرکت مستقل است. این شرکت قصد دارد از سری آنر مجیک 6 پرو و MagicOS 8.0 در یک رویداد دو روزه هفته آینده (10 تا 11 ژانویه) در چین رونمایی کند. ما انتظار داریم این گوشی هوشمند در چند ماه آینده برای رقابت با گلکسی اس 24 اولترا در خارج از چین عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.