Galaxy S24 قابلیت‌های Browsing Assist AI و ویدیوی حرکت آهسته را دریافت می کند

سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در تاریخ 17 ژانویه عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود که سه گوشی این سری از چندین ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شوند. برخی از این ویژگی ها در چند هفته گذشته به بیرون درز کرده اند، اما ویژگی های بیشتری وجود دارد که هنوز فاش نشده است. اکنون، برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به بیرون درز کرده است.

ویژگی های One UI 6.1 مجهز به هوش مصنوعی برای Galaxy S24

به گفته احمد کوایدر، مشاور، سری گلکسی اس 24 از هوش مصنوعی کمک مرور و ویژگی‌های ساخت ویدیوی حرکت آهسته با هوش مصنوعی برخوردار است. One UI 6.1 سه ویژگی را به مجموعه هوش مصنوعی Browsing Assist می‌آورد، از جمله توانایی برجسته کردن موارد مهم در یک صفحه وب، توانایی ترجمه زبان، و توانایی ایجاد خلاصه‌ای از یک صفحه وب یا یک مقاله. این ویژگی‌ها می‌توانند به بهبود بهره‌وری شما کمک کنند و زمان لازم برای انجام هر کار روزمره مانند خواندن مقالات و درک آنها را کاهش دهند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که برنامه داخلی گالری در One UI 6.1 می تواند هر ویدیویی را که در حال پخش است فشرده کند. همچنین می توانید هر قسمت از یک ویدیو را انتخاب کرده و بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه، نسخه اسلوموشن آن را ایجاد کنید. با این حال باید دید که این ویژگی چقدر خوب کار می کند، و در طول رویداد Galaxy Unpacked 2023 بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.

ویژگی‌های بیشتر مجهز به هوش مصنوعی با سری گلکسی اس 24 و رابط کاربری One UI 6.1 معرفی خواهند شد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از خلاصه‌نویسی یادداشت‌ها در Samsung Notes، ترجمه بلادرنگ زبان در حین تماس، تولید کاغذ دیواری و جلوه‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای تصویر زمینه قفل صفحه. تلفن ها همچنین ممکن است به شما اجازه دهند چیزهایی را از تصاویر و ویدیوها پاک کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.