تاریخ عرضه سری Poco X6 توسط Flipkart فاش شد

پوکو در چند روز گذشته سری Poco X6 را معرفی کرده است و در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است، غول تجارت الکترونیک هند Flipkart فاش کرده است که سری Poco X6 در 11 ژانویه در هند عرضه می شود. شامل پوکو X6 و پوکو X6 پرو می شود.

Flipkart همچنین یک صفحه تبلیغاتی برای سری Poco X6 در وب سایت خود راه اندازی کرده است، اما چیزی در مورد خط تولید فاش نمی کند. با این حال، بنری در صفحه اصلی Flipkart – که تاریخ راه اندازی آن را نیز نشان می دهد – یکی از گوشی های هوشمند را به ما نشان می دهد.

گفته می‌شود که Poco X6 نسخه‌ای از Redmi Note 13 Pro است، در حالی که Poco X6 Pro نسخه‌ای از Redmi K70E است. هرچند تفاوت هایی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که Poco X6 به جای 200 مگاپیکسل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و به جای 8 مگاپیکسل از یک واحد 13 مگاپیکسلی اولتراواید استفاده کند، در حالی که Poco X6 Pro به جای 90 وات از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

پوکو اخیرا تایید کرده بود که حداقل یکی از گوشی ها دارای SoC Dimensity 8300 Ultra در زیر کاپوت خواهد بود. همان تراشه به Redmi K70E قدرت می‌دهد، بنابراین اگر شایعات درست باشند، Poco X6 Pro از Dimensity 8300 Ultra در راس آن خواهد بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.