یونی وودمارت بهترین قالب وودمارت ایران رونمایی شد

در دنیای وردپرس، قالب‌ها و ابزار‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. وودمارت یکی از با کیفیت‌ترین و جذاب‌ترین قالب‌های به کار رفته در طراحی سایت‌های وردپرسی است که هم امکانات جذابی دارد و هم شما می‌توانید آن را برای زیبا‌تر کردن سایت خود مورد استفاده قرار دهید. به عقیده اکثر کارشناسان، طراحی یک سایت با استفاده از وودمارت میزان فروش شما را چند برابر می‌کند. البته که خود وودمارت هم در چندین نسخه مختلف روانه بازار ایران شده است. امروز ما قصد داریم تا چیستی وودمارت و نکات مهم برای استفاده از این قالب را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قالب وودمارت چیست؟

بیایید کارمان را با بررسی چیستی قالب وودمارت شروع کنیم. هنگام طراحی یک سایت وردپرسی، استفاده از قالب مناسب اهمیت زیادی دارد. اگر شما قالب درستی را برای سایت خود انتخاب نکنید، با چالش یا مشکل مواجه می شوید. اینجا است که قالب های خاصی همچون وودمارت شهرت مطلوبی کسب می کنند.

وودمارت یک قالب چند منظوره، کاربردی و با کیفیت فروشگاهی است که در قالب وودمارت فکت وردپرس معرفی شده است. با استفاده از وودمارت شما می‌توانید فروشگاه‌های اینترنتی جذاب زیادی را طراحی نمایید. فرقی ندارد که سایت شما در زمینه عرضه کالا‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند یا اینکه محصولات فیزیکی دارد؛ در هر صورت شما می‌توانید از قالب‌های خاصی همچون وودمارت در طراحی اولیه سایت استفاده کنید. جالب است بدانید که این قالب بر پایه ووکامرس طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قالب وودمارت چندین ویژگی کلیدی و خاص دارد. بهینه بودن، طراحی عالی، استفاده از چندین دمو، استفاده از پوسته ساز اختصاصی و قیمت مناسب به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای کلیدی این سایت ساز محبوب شناخته شده‌اند. متأسفانه از آنجایی که کاربران ایرانی به بازار‌های بین‌المللی و درگاه‌های پرداخت جهانی دسترسی ندارند، برای خرید وودمارت و استفاده از این قالب با یک سری چالش‌های خاصی مواجه می‌شوند.

شرکت‌های واسطه ایرانی برای عرضه قالب وودمارت در داخل ایران و راحت‌تر کردن دسترسی کاربران، نسبت به ترجمه و کرک این قالب محبوب اقدام نموده‌اند. با استفاده از نمونه‌های داخلی قالب وودمارت شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می‌توانید نسبت به نصب این ابزار روی سایت خود اقدام نمایید و زیبایی‌اش را چند برابر کنید. این مسأله روی میزان فروش و سود مجموعه شما به صورت مستقیم تأثیر‌گذار است.

معرفی یونی وودمارت

قالب وودمارت دیجیتال تو

یونی وودمارت یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های فارسی این قالب عرضه شده در بازار‌های داخلی ایران به حساب می‌آید. یونی وودمارت را می‌توان به عنوان بهترین نسخه این قالب در نظر گرفت. حتماً از خود می‌پرسید که یونی وودمارت چه ویژگی‌هایی دارد و چرا به عنوان بهترین نسخه این قالب شناخته می‌شود؟ در پاسخ به این سؤالات، باید بگوییم که پلتفرم‌های خاصی همچون یونی وودمارت به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بدون نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت خارجی، این قالب را در اختیار مشتریان قرار دهند. در مجله دیجیتال تو در صفحه قالب وودمارت دیجیتال تو نیز به این موضوع اشاره شده است.

یونی وودمارت یک قالب راستچین و فعال‌سازی شده است که شما می‌توانید آن را روی بی‌نهایت سایت نصب کنید. یعنی فقط کافی است یک بار هزینه لایسنس این ابزار را پرداخت و بی‌نهایت بار از آن استفاده کنید. یونی وودمارت با تمرکز روی بهینگی و استفاده درست از این قالب، نسبت به کاهش باگ‌های امنیتی و حذف کد‌های اضافی آن اقدام نموده است. این قالب اختصاصی و فارسی شده به شما اجازه می‌دهد تا میزان فروش سایت خود را متحول سازید. البته که یونی وودمارت همراه با دوره‌های آموزشی مخصوص نصب روانه بازار شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پس استفاده از این قالب با کیفیت به همه علاقه‌مندان طراحی یک سایت وردپرسی توصیه می‌شود.

تفاوت نسخه‌های مختلف قالب وودمارت کدام‌اند؟

تا امروز افراد زیادی از ما سؤال پرسیده‌اند که مهم‌ترین تفاوت نسخه‌های مختلف قالب وودمارت کدام‌اند و ما چرا باید از یونی وودمارت استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که نحوه عملکرد، میزان راستچین بودن و دمو‌های این قالب‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. تیم‌های ایرانی زیادی نسبت به کرک کردن و بهینه‌سازی این قالب اقدام نموده‌اند. اگر شما خدمات بهترین تیم‌های فعال در این زمینه را به کار نگیرید، با چالش‌های گسترده‌ای مواجه می‌شوید.

یونی وودمارت با استفاده از ۱۴۴ دموی مختلف، بیش از ۱۰۰ فونت با کیفیت و پشتیبانی رایگان توانسته به بهترین نسخه این قالب تبدیل شود. اگر مشخصات سایر قالب‌های وودمارت فارسی را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که امکانات قرار گرفته در آن‌ها حتی نصف امکانات یونی وودمارت هم نیستند. در نتیجه، با استفاده از این قالب شما هم ظاهر سایت خود را ارتقا می‌دهید و هم هزینه‌های خود را پایین نگه می‌دارید. پس جهت کسب بازدهی مطلوب شما با خیال راحت می‌توانید از یونی وودمارت استفاده کنید.

مزایای استفاده از یونی وودمارت در مقایسه با سایر قالب‌ها

همانطور که در قسمت‌های قبل‌تر هم گفته شد، در مقایسه با سایر نسخه‌های این قالب، یونی وودمارت یک سری مزایای خاص را در خود جای داده است. همین مزایا هم باعث شده‌اند تا استفاده از این قالب محبوب به مسأله‌ای مهم و کلیدی تبدیل شود. در ابتدا به خاطر داشته باشید که یونی وودمارت هم کیفیت ساخت مطلوبی دارد و هم با پشتیبانی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. پشتیبانی این قالب رایگان و دائمی است. یعنی حتی چند سال دیگر هم شما می‌توانید از واحد پشتیبانی این مجموعه استفاده کنید.

یونی وودمارت توسط تیمی حرفه‌ای از برنامه‌نویسان ایرانی فارسی‌سازی و راستچین شده است. شما می‌توانید این قالب را به صورت رایگان روی سایت خود نصب کنید. تیم توسعه دهنده یونی وودمارت ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از جمله دیگر ویژگی‌های این قالب می‌توان به داشتن تعرفه معقولانه، دمو‌های جذاب و طراحی‌های فوق‌العاده اشاره نمود.

یونی وودمارت بهترین قالب وودمارت ایران

قالب وودمارت یونی وودمارت بهترین قالب وودمارت ایران رونمایی شد

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، یونی وودمارت یکی از برترین قالب‌های طراحی شده برای سیستم توزیع محتوای وردپرس است که امکانات گسترده‌ای داشته و شما می‌توانید آن را در پروژه‌های متنوعی مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید که قالب‌های خاصی همچون یونی وودمارت هم کیفیت ساخت مطلوبی دارند و هم با یک پشتیبانی عالی در اختیار کاربران نهایی قرار می‌گیرند. پس اگر شما هم به دنبال یک قالب جذاب و با کیفیت برای زیبا‌تر کردن ظاهر سایت وردپرسی خود هستید، می‌توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات یونی وودمارت را مورد استفاده قرار دهید.

  • قالب وودمارت کاملا فارسی و راستچین و فعال سازی شده (اختصاصی)
  • قابل نصب بر روی بی نهایت سایت (بدون محدودیت لایسنس)
  • همراه 144 دمو آماده فارسی با بسته نصبی آسان (اختصاصی)
  • همراه 20 افزونه هدیه پرمیوم (اختصاصی)
  • بیش از 100 فونت فارسی (اختصاصی)
  • پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی (اختصاصی)
  • نصب رایگان قالب بدون هزینه (اختصاصی)
  • با 30 روز ضمانت بازگشت سفارش مشروط (اختصاصی)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.