گلکسی اس 24 به یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مشابه پاک کن جادویی پیکسل 8 اشاره کرد

سامسونگ در حال رونمایی از سری پرچمدار پریمیوم گلکسی اس 24 خود در ماه جاری است. اخیراً، تصاویر فاش شده از سینی‌های سیم‌کارت، از گزینه‌های رنگی جدید گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس رونمایی کردند.

علاوه بر این، تقریباً تمام جزئیات در مورد کل مجموعه گلکسی اس 24، یعنی گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا در دسترس است. اکنون، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سامسونگ یک ابزار مولد AI Photo Editor را در سری گلکسی S24 مشابه آنچه قبلاً در Google Pixel 8 می‌بینیم، اضافه خواهد کرد.

در حالی که انتظار می‌رود سری گلکسی اس 24 سامسونگ دارای بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی باشد، یکی از ابزارهای هوش مصنوعی قابل توجه که می‌تواند مفید باشد، ابزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی است که می‌تواند به پیکسل 8 پول بیشتری بدهد. با توجه به جزئیاتی که توسط افشاگر Mystery Lupine در X به اشتراک گذاشته شده است، لیست ویژگی ها شامل ویرایش جدید Generative نیز می شود که قبلاً در افشای اطلاعات قبلی حدس زده می شد.

ویژگی جدید Samsung Generative Edit به کاربران کمک می کند تا فضاهای خالی عکس را پر کنند

بر اساس اطلاعات جدید، ابزار جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی در تمامی دستگاه‌های گلکسی اس 24 در دسترس خواهد بود. ابزار ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مولد Galaxy S24 به حذف و همچنین جابجایی اشیاء ناخواسته در عکس ها کمک می کند. قابل ذکر است، همچنین می تواند با استفاده از هوش مصنوعی، فضاهای خالی عکس را در یک ناحیه جدید خارج از عکس اصلی ایجاد و پر کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد نسخه ای از ویرایشگر جادویی گوگل باشد و حدس زده می شود که ابزار ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مولد در گلکسی اس 24 نیز به خوبی قادر باشد. در توضیحات، همچنین شایان ذکر است که برای استفاده از ابزار ویرایش عکس Generative Edit AI، کاربران گلکسی S24 باید با استفاده از حساب سامسونگ وارد سیستم شوند و همچنین اتصال اینترنتی فعال داشته باشند. این بدان معنی است که این ویژگی به طور کامل بر روی برد نیست و برای عملیات به دسترسی ابری نیاز دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.