معرفی بهترین ایربادهای TWS در سال 2023

2023 بسیاری از گزینه‌های هدفون TWS جدید را با قیمت‌های متفاوت ارائه کرد. ما فقط مدل‌هایی را در این لیست گنجانده‌ایم که در سال 2023 عرضه شدند و آن‌ها را بررسی کردیم تا متوجه شوید که هندزفری هایی از سامسونگ، اپل و برخی از نام‌های بزرگ دیگر وجود ندارند.

لیست بهترین ایربادهای TWS در سال 2023

سونی WF-1000XM5

به غیر از نام طولانی آنها، ما نتوانستیم ایرادهای زیادی را در جدیدترین هدفون های پرچمدار سونی پیدا کنیم. XM5s کیفیت صدای خارق‌العاده‌ای، حذف نویز پیشرو در کلاس، مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها را در بسته‌ای به ارمغان می‌آورد که به‌طور قابل‌توجهی فشرده‌تر از نسخه‌های قبلی خود است.

بهترین هدفون TWS سال 2023 - چیکاو

قیمت ورود به محصولات صوتی پرچمدار سونی همیشه بالا است، اما ما معتقدیم که در این مورد موجه است و گاهی اوقات می توانید XM5s را در فروش بیابید که آنها را به معامله بهتری تبدیل می کند.

سونی WF-C700N

سونی همچنین گزینه های مقرون به صرفه تری دارد و ما معتقدیم که C700N یکی از بهترین هدفون های TWS در رده زیر 100 دلار است. این هندزفری ها داخل گوش، تناسب راحت و سبک وزن، خروجی صدای پویا، و ANC قوی را ارائه می‌دهند که همگی در یک طراحی حس برتر پیچیده شده‌اند.

Nothing Ear (2)

Nothing دنباله‌ای محکم با Ear (2) ارائه کرد که دارای طراحی برجسته با بسیاری از ویژگی‌های شاخص از جمله پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0، جفت‌سازی چند دستگاه و میکروفون‌های بهبودیافته برای تماس‌های صوتی است. به دنبال برخی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بسیار مورد نیاز، کیفیت صدا و عملکرد ANC با سایر جوانه‌های پرچم‌دار برابری می‌کند.

سطح کنترل در برنامه Nothing X بسیار وسیع است و امکان تنظیم دقیق خروجی صدا، ANC و کنترل های لمسی را فراهم می کند.

CMF Buds Pro

Nothing همچنین دارای یک زیر نام تجاری جدید به نام CMF است و CMF Buds Pro یک محصول کم‌هزینه عالی است که صحنه صدای مناسب، ANC بالا و عمر باتری عالی را ارائه می‌کند.

بهترین هدفون TWS سال 2023 - چیکاو

ما تحت تأثیر سطح ویژگی‌ها در این قیمت قرار گرفتیم و آنها را مسلماً بهترین محصول صوتی در اکوسیستم دستگاه‌های صوتی رو به گسترش Nothing در نظر گرفتیم.

هواوی FreeBuds 5i

FreeBuds 5i هواوی یکی دیگر از جفت‌های عالی بی‌سیم با ANC است که از بین نمی‌رود. ما تحت تاثیر توانایی آنها برای از بین بردن صدای ناخواسته، اتصال سریع و طراحی شیک کیس خالدار قرار گرفتیم.

هواوی FreeBuds 5i - چیکاو

اینها یکی از اولین هندزفری هایی بودند که در سال 2023 بررسی کردیم و به اندازه کافی آزمون زمان را پشت سر گذاشتند تا جایگاهی را در این رتبه بندی تضمین کنند.

توزو گلدن X1

شاید توزو در حوزه صوتی نام آشنای نباشد، اما هدفون های گلدن X1 آن با کیفیت صدای برتر، صدای Hi-Res با پشتیبانی از LDAC، ANC جامد و استقامت باتری فوق العاده ما را تحت تاثیر قرار دادند. جوانه ها طراحی سبک وزن و ارگونومیکی را به ارمغان می آورند که در طول جلسات گوش دادن طولانی تر و حتی در طول تمرین راحت بود.

این هدفون ها همچنین دارای یک برنامه همراه عالی برای گوشی شما با منوهایی برای تغییر حالت های اکولایزر صدا، ANC و شفافیت هستند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.