گلکسی اس 24 یک مانع دیگر را در آستانه عرضه در ماه آینده برطرف می کند

بر اساس چندین افشای اطلاعات، سامسونگ رویداد معرفی سری گلکسی اس 24 را در 17 ژانویه 2024 برگزار خواهد کرد. در توسعه اخیر، گلکسی اس 24 گواهینامه دریافت کرده و آماده عرضه در سنگاپور است.

Galaxy S24 گواهینامه IMDA را در سنگاپور دریافت کرد

گلکسی اس 24 پایه، با شماره مدل SM-S921B/DS، گواهینامه IMDA (مرجع توسعه رسانه Infocomm) را (از طریق MySmartPrice) دریافت کرده است. شماره مدل گوشی نشان می دهد که این گوشی دو سیم کارته است.

IMDA یک مرجع صدور گواهینامه در سنگاپور است که برای تجهیزات مخابراتی و رادیویی، از جمله گوشی‌های هوشمند، تأییدیه می‌دهد. همچنین نشان می دهد که این تلفن دارای اتصال 5G، بلوتوث، NFC و Wi-Fi است. این گواهی توسط Samsung Electronics Singapore PTE اعمال شده است. محدود چیز دیگری توسط این گواهینامه فاش نشده است.

گواهینامه IMDA سامسونگ گلکسی اس 24 سنگاپور - چیکاو

گلکسی +S24 و گلکسی S24 Ultra ممکن است در مراحل دریافت این گواهینامه باشند، اگر قبلاً آن را دریافت نکرده باشند.

ویژگی ها و مشخصات گلکسی اس 24 فاش شده است

طبق اطلاعات و گزارش‌های قبلی، گلکسی S24 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح Full HD+، نرخ نوسازی متغیر 1-120 هرتز، HDR10+، حداکثر روشنایی 2600 نیت و محافظ Gorilla Glass Armor است.

این گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. طبق برخی اطلاعات فاش شده، Armor Aluminium 2.0 دارد، اما مشخص نیست که در مقایسه با Galaxy S23 چقدر قوی تر است.

این گوشی دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و OIS است. این دوربین می‌تواند ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه را با استفاده از تمام دوربین‌های خود و تا 8K 30 فریم بر ثانیه را با استفاده از دوربین اصلی عقب ضبط کند.

این دستگاه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع سیمی 25 واتی، شارژ بی سیم سریع 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی دارد.

گفته می شود که گلکسی اس 24 در اکثر کشورهای جهان از پردازنده اگزینوس 2400 استفاده می کند. در کانادا، چین و ایالات متحده، این گوشی احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد.

8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این نرم‌افزار One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند و احتمالاً حداقل چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

گفته می‌شود که این تلفن دارای چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است، از جمله ترجمه زبان در زمان واقعی در حین تماس‌های صوتی، تولید کاغذ دیواری، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها، ترجمه صدا به متن تا ده نفر در یک ضبط صدا، و چندین افکت تصویر زمینه برای صفحه قفل.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.