عملکرد مدل پایه گلکسی اس 24 ممکن است به دلیل کاهش هزینه کمی تحت تاثیر قرار بگیرد

به جز گلکسی اس 23 128 گیگابایتی، کل مجموعه گلکسی اس 23 از حافظه UFS 4.0 بهره می برد و شایعه جدید حاکی از آن است که گلکسی اس 24 پایه به UFS 3.1 ادامه خواهد داد.

عملکرد یک گوشی هوشمند تنها به چیپست داخل آن بستگی ندارد. از آنجایی که تقریباً مشخص است که سری گلکسی اس 24 یا از کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 داخلی – بسته به منطقه – استفاده می کند – بدون شک این گوشی ها جزو سریع ترین گوشی های بازار خواهند بود. اما گلکسی اس 24 نسخه 128 گیگابایتی ممکن است عملکرد کمی کمتر از همتایان پایدار خود داشته باشد.

افشاکننده قدیمی yeux1122 کره جنوبی ظاهراً از یک سازنده قطعات دریافته است که گلکسی اس 24 مدل 128 گیگابایتی دارای UFS 3.1 خواهد بود، در حالی که همه مدل های دیگر از فناوری مدرن UFS 4.0 برخوردار خواهند بود.

احتمالاً این اقدام برای کاهش هزینه است زیرا شایعات حاکی از آن است که سامسونگ به جای افزایش قیمت گوشی های آینده خود بر روی کنترل هزینه ها تمرکز کرده است.

UFS 4.0 سریعتر از UFS 3.1 است و دو برابر سرعت خواندن متوالی و بیش از دو برابر سرعت نوشتن متوالی را ارائه می دهد. همچنین 46 درصد انرژی کمتری نسبت به UFS 3.1 مصرف می کند.

برای کاربر، این به زمان بارگذاری سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها تبدیل می‌شود. UFS 4.0 همچنین سرعت ذخیره فایل ها را افزایش می دهد. همچنین از برنامه های حافظه فشرده نیز بهره می برد.

بسیاری از پرچمداران اخیر، از جمله وان پلاس 11، از UFS 4.0 استفاده می کنند، اما برخی از آنها، از جمله پیکسل 8، از UFS 3.1 بهره می برند.

در حال حاضر، UFS 3.1 یک مشکل نیست و اکثر کاربران هیچ تفاوتی را احساس نمی کنند. با این حال، از آنجایی که UFS 4.0 یک فناوری جدیدتر است، از منظر آینده بهتر است.

تمامی مدل‌های استاندارد گلکسی اس 24 نیز دارای 8 گیگابایت رم هستند، در حالی که پلاس و اولترا دارای 12 گیگابایت رم خواهند بود، اگرچه احتمال کمی وجود دارد که مدل‌های پایه در برخی مناطق دارای 12 گیگابایت رم باشند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.