معلم خصوصی آنلاین و اینترنتی چه مزایایی دارد؟

در گذشته بسیاری از افراد به کارهای یدی مشغول بودند و درس‌خواندن و اتمام تحصیلات چندان رایج نبود؛ اما امروزه شرایط به کل فرق کرده و به پایان رساندن تحصیلات تبدیل به یک ضرورت شده است. در شرایط ایده‌آل درس‌خواندن در مدرسه و تمرین‌ کردن زیر نظر معلم مدرسه باید کافی باشد؛ اما گاهی اوقات سطح دانش‌آموز بالاتر از این‌هاست و یک معلم خصوصی می‌تواند کمک زیادی به او کند. معلم خصوصی می‌تواند درس‌دادن خود را بر اساس نیازهای یک نفر تنظیم کرده و به‌صورت موثرتری مطالب را به شاگرد خود آموزش دهد. در این مقاله قصد داریم به اهمیت و مزایای معلم خصوصی به‌ویژه معلم خصوصی آنلاین بپردازیم. پس اگر دانش‌آموز هستید یا فرزند یا آشنای دانش‌آموز دارید که می‌خواهید به او کمک کنید، تا پایان همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر در جستجوی معلم خصوصی خوب و مجرب هستید و می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و یا تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید، به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید. در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان انگلیسی و سایر دروس به صورت مجازی یا حضوری فعالیت دارند. ساکن تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، یزد، شیراز، کرج و یا هر شهر دیگری که هستید می توانید به صورت آنلاین و بدون واسطه معلم خصوصی خودتان را از سایت ایران مدرس انتخاب نمائید. در سایت ایران مدرس، برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده کنید.

تاریخچه‌ای از آموزش و تدریس خصوصی در جهان

معلم‌ها معمولا جمعی از شاگردان دارند که به همه آن‌ها به‌صورت هم‌زمان درس می‌دهند. ازآنجایی‌که تعداد دانش‌آموزان از مدرسان بیشتر است، این سیستم آموزشی در اقصی نقاط جهان به‌کار گرفته می‌شود. معلم خصوصی فردی است که به‌صورت اختصاصی در هر زمان تنها به یک نفر آموزش می‌دهد.

قدمت معلم خصوصی به اندازه خود تدریس است. از همان ابتدا دانش‌آموزانی وجود داشته‌اند که به دلیل استعداد و پشتکار خود به تدریس خصوصی احتیاج پیدا می‌کردند. این مسئله به‌ویژه در دروس و سطوح پیشرفته‌ تر یا در زمان‌هایی که مطالب مورد نظر بیشتر جنبه عملی داشتند، مانند موسیقی، خود را بیشتر نشان می‌داده است. دانشمندانی که چند هزار سال قبل زندگی می‌کرده‌اند، مانند ارشمیدس یا ارسطو نیز شاگردان خصوصی داشته‌اند.

چرا معلم خصوصی؟

ممکن است از خود بپرسید که چرا به معلم خصوصی آنلاین نیاز داریم؟ دلیل اولی که یک معلم خصوصی می‌تواند به شما کمک کند، عقب ماندن از دروس مدرسه است. بعضی دانش‌آموزان به خاطر مشکلاتی، بعضی از کلاس‌های مدرسه را غایب شده و از دست می‌دهند. اثر این عدم حضور در کلاس‌ها برای بعضی از درس‌ها مانند ریاضیات، علوم و شاخه‌های آن مانند شیمی، فیزیک و زیست، ادبیات فارسی و انگلیسی بیشتر بوده و رسیدن به سطح کلاس بدون کمک معلم دشوارتر خواهد بود. در چنین شرایطی معلم خصوصی به شما کمک زیادی خواهد کرد که عقب ماندن خود را جبران کنید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است نیاز به معلم خصوصی داشته باشید، استعداد و پشتکار بیشتر شما نسبت به سایر هم‌کلاسی‌هایتان است. معلم در مدرسه مجبور است کلاس را به گونه‌ای پیش ببرد که همه دانش‌آموزان از افراد درسخوان‌تر تا افرادی که تلاش کمتری می‌کنند، همگی چیزی یاد بگیرند؛ بنابراین افرادی که درسشان از بقیه بهتر است، معمولا از تمام ظرفیت خود نمی‌توانند استفاده کنند؛ زیرا سرعت آموزش معلم با سرعت پیشرفت آن‌ها هماهنگ نیست. در چنین شرایطی، معلم خصوصی می‌تواند کمک زیادی به شما کند؛ زیرا او تنها به یک نفر درس می‌دهد و سرعت تدریس خود را با سرعت یادگیری شما هماهنگ خواهد کرد.

دلیل آخری که قصد اشاره به آن را داریم، بازدهی بالاتر کلاس‌های خصوصی است. هر فردی شیوه یادگیری متفاوتی نسبت به دیگران دارد، درحالی‌که در کلاس مدرسه یک معلم با یک شیوه همه دانش‌آموزان را تعلیم می‌دهد؛ بنابراین هیچ کس به بهترین شکل ممکن درس را یاد نمی‌گیرد. معلم خصوصی می‌تواند شیوه تدریس خود را کاملا منطبق بر نیازهای شما تدوین کند و به شیوه‌ای درس دهد که برای شما ایده‌آل است؛ بنابراین با وقت و تلاش یکسان، مطالب بیشتری از یک کلاس خصوصی یاد می‌گیرید. برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php (مرجع انتخاب معلم خصوصی در تهران و کل ایران) مراجعه نمائید.

چرا معلم خصوصی اینترنتی؟

تا به اینجا سعی کردیم درباره مزایای معلم خصوصی نکاتی را بیان کنیم. حال ممکن است از خود بپرسید چرا باید به‌جای معلم حضوری سراغ معلم‌های آنلاین برویم؟ در جلسه حضوری ارتباط بین مدرس و دانش‌آموز یا هنرجو بهتر شکل می‌گیرد؛ اما بهره‌بردن از یک معلم خصوصی مجازی نکات مثبت بسیاری دارد که به نوعی بر مزیت جلسه حضوری غلبه می‌کند. اولین مزیت جلسه آنلاین این است که می‌توانید از هر جایی در آن شرکت کنید. کلاس حضوری شما را مجبور به حضور داشتن در نقطه‌ای مشخص در زمانی مشخص می‌کند؛ اما کلاس آنلاین در هر جایی می‌تواند برگزار شود. حتی اگر در خانه حضور نداشته باشید یا در مسافرت باشید، باز هم از کلاس خصوصی آنلاین خود جا نخواهید ماند.

مزیت دوم کلاس آنلاین دسترسی به برترین اساتید از سراسر ایران است. در هر شهر یا روستایی که زندگی کنید، برای تدریس خصوصی مجازی تنها به مدرسان همان شهر دسترسی دارید؛ درحالی‌که جلسات آنلاین به شما اجازه می‌دهد از مدرسان توانمند در سراسر کشور بهره ببرید. این مزیت بسیار بزرگی به شمار می‌رود؛ زیرا در بسیاری از شهرها و روستاها مدرس بسیاری از دروس وجود ندارد و حتی اگر وجود هم داشته باشد، به دلیل مرتبط نبودن تحصیلات و تجربه‌شان، توانمندی لازم را نخواهند داشت.

مزیت سوم کلاس‌های خصوصی آنلاین، پایین‌تر بودن هزینه آن‌هاست. اگر مدرس بخواهد به جایی که شما می‌خواهید بیاید، باید هزینه‌ای برای رفت و آمد متقبل شود و علاوه‌برآن زمان او نیز در مسیر هدر خواهد رفت. این در حالی است که کلاس آنلاین این مشکلات را به کلی برطرف می‌کند. به همین خاطر معمولا مدرس‌ها برای یک کلاس آنلاین، هزینه کمتری از دانش‌آموزان و هنرجویان دریافت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود کلاس‌های آنلاین خصوصی هزینه کمتری برای شما داشته باشد و در دسترس‌تر نیز باشد.

مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی آن لاین دارد این است که در زمانهایی که نمی توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می توان این کلاسها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک مدرس خوب کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاسهای خصوصی حضوری وجود ندارد. منبع

پیدا کردن بهترین معلم خصوصی با ایران مدرس

در این مقاله سعی کردیم به‌صورت کامل به معرفی معلم خصوصی و تدریس مجازی بپردازیم. تدریس خصوصی آنلاین یکی از شیوه‌های بسیار خوب آموزش است که بسیاری از مشکلات آموزش حضوری را نداشته و راحتی بیشتری هم برای مدرس و هم برای یادگیرنده فراهم می‌کند. ایران مدرس یک پلتفرم آنلاین است که مدرسان را به یادگیرندگان متصل می‌کند. اگر به دنبال مدرس خصوصی در هر رشته‌ای از جمله رشته‌های هنری هستید، بد نیست به ایران مدرس سر بزنید.

از مزیت های دیگر کلاس خصوصی آنلاین می توان به در دسترس بودن، ذخیره زمان و هزینه، انعطاف، راحتی و … اشاره نمود. همچنین اینکه محل برگزاری کلاس محدودیتی ندارد و خلاقیت بیشتری هم در کلاس موجود است مفید می باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.