Google Chrome اکنون بررسی ایمنی رمز عبور را در پس‌زمینه اجرا می‌کند

برای بهبود ایمنی کلی مرورگر، گوگل در به‌روزرسانی ماه دسامبر خود برای Google Chrome اعلام کرده است که اسکن رمز عبور به‌طور خودکار در پس‌زمینه به‌طور پیش‌فرض اجرا می‌شود تا رمزهای عبور به خطر افتاده را در حین استفاده از مرورگر شناسایی کند. در صورتی که Google Chrome مشکلی را پیدا کند، یک هشدار یا هشدار در منوی سه نقطه در سمت راست بالای نوار منو مرورگر دریافت خواهید کرد.

گوگل کروم اضافه می کند که اسکن رمز عبور در پس زمینه کار می کند و یک لایه ایمنی اضافه می کند. Google Chrome همچنین به کاربران دسک‌تاپ هشدار می‌دهد که آیا ویژگی مرور ایمن فعال است یا خیر تا وب‌سایت‌هایی را که در فهرست سایت‌های بالقوه ناامن Google هستند مسدود کنند. سابین بورسی، مدیر محصول گروه کروم، گفت: «بررسی ایمنی کروم روی دسک‌تاپ اکنون به‌طور خودکار در پس‌زمینه اجرا می‌شود. این هشدارها در منوی سه نقطه کروم ظاهر می‌شوند تا بتوانید اقدام کنید.

علاوه بر همه اینها، Google Chrome همچنین عملکرد بررسی ایمنی را برای لغو خودکار مجوزها گسترش می دهد. این به حذف مجوزهای میکروفون یا مکان از وب‌سایت‌هایی که مدت زیادی است استفاده نشده‌اند کمک می‌کند. بررسی ایمنی همچنین روی وب‌سایت‌هایی کار می‌کند که تعداد زیادی اعلان‌ها را ارسال می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند به سرعت آنها را غیرفعال کنند.

بررسی ایمنی که در پس‌زمینه اجرا می‌شود به کاربران این امکان را می‌دهد که سریع‌تر و سریع‌تر از گذشته نسبت به مسائل امنیتی اقدام کنند و به شما این فرصت را می‌دهد که رمز عبور را تغییر دهید یا برنامه‌ای را حذف کنید که حریم خصوصی و امنیت شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاوه بر این، Google Chrome همچنین پشتیبانی از گروه‌های برگه‌های ذخیره‌شده و همچنین حالت ذخیره‌سازی حافظه را اضافه می‌کند تا به Google Chrome اجازه دهد با استفاده از حافظه رایانه کمتری اجرا شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.