تبلیغ جدید آیفون 15 پلاس عمر باتری بسیار زیاد آن را برجسته می کند

آیفون 15 پرو مکس دارای باتری 4422 میلی آمپر ساعتی است در حالی که آیفون 15 پلاس دارای باتری 4383 میلی آمپر ساعتی است. در تست باتری ما، آیفون 15 پرو مکس در حین مرور 19 ساعت و 20 دقیقه دوام آورد که بالاتر از 16 ساعت و 21 دقیقه ماندگاری باتری آیفون 15 پلاس بود. آیفون 15 پلاس در تست باتری پخش ویدئو پیشتاز بود زیرا 11 ساعت و 14 دقیقه ویدئو را در مقایسه با 9 ساعت و 45 دقیقه آیفون 15 پرو مکس اجرا کرد.

آیفون پلاس ممکن است تمام ویژگی هایی را که آیفون 15 پرو مکس دارد مانند دوربین پریسکوپ تتراپیکسل که زوم اپتیکال 5 برابری ارائه می دهد را نداشته باشد، اما دارای صفحه نمایش OLED 6.7 اینچی، جزیره دینامیک و دوربین 48 مگاپیکسلی واید است. پشت همچنین ارزان تر از آیفون 15 پرو مکس است. مدل دوم از 1199 دلار برای مدل 256 گیگابایتی شروع می شود در حالی که آیفون 15 پلاس با قیمت پایه 899 دلار برای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

اپل امروز تبلیغ جدیدی برای آیفون 15 پلاس منتشر کرد. این آگهی بازرگانی یک پریز برق را نشان می‌دهد که آهنگ «دوس تو» را توسط Doe Boy می‌خواند. پریز ناراحت است زیرا آیفون 15 پلاس نیازی به وصل شدن زیاد ندارد. اپل می‌گوید که این دستگاه دارای طولانی‌ترین عمر باتری تا کنون در آیفون است که ۲۶ ساعت پخش ویدیوی آفلاین و تا 100 ساعت پخش صدا را ارائه می‌دهد.

در حالی که خروجی غمگین و متروک آهنگ او را می خواند، می بینیم که iPad 15 Plus توسط صاحبش استفاده می شود. نمی‌توانی برای آن فقیر کوچکی که دلتنگ دوستش شده، غمگین نباشی. در پایان نقطه 30 ثانیه ای، اپل خط برچسب “Loooooong life life. iPhone 15 Plus” را نشان می دهد.

اپل در فهرست یوتیوب برای این تبلیغ می نویسد: “صفحه نمایش بزرگ. عمر باتری بزرگ. آیفون 15 پلاس اینجاست. جزیره پویا. دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی. 2x تله فوتو. پرتره های نسل بعدی. مقاوم در برابر آب (IP68). USB-C . شیشه رنگی بادوام. طراحی آلومینیومی. شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.”

سال گذشته اپل تبلیغی را برای آیفون 14 پلاس منتشر کرد که همچنین بر عمر طولانی باتری گوشی تمرکز داشت. در آن نقطه، یک کشاورز در حال رانندگی یک تراکتور بود و یک کدو تنبل غول پیکر را با چیزی جز جاده مستقیم تا آنجا که چشم کار می کند، می کشید. با اجرای نقشه های اپل روی آیفون 14 پلاس، می شنویم که برنامه به کشاورز می گوید: «برای 102 مایل مستقیم ادامه دهید».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.