طراحی رابط کاربری جدید برای متمایز کردن به‌روزرسانی‌های کانال در واتساپ

به پایان سال 2023 نزدیک می شویم که برای واتساپ بسیار پر حادثه بوده است، به خصوص در مورد افزودن ویژگی های جدید به پلتفرم آن یا آزمایش ویژگی های جدید. واتس‌اپ در اواسط سال 2023 کانال‌ها را به کاربران خود معرفی کرد، در حالی که در طول مسیر، ویژگی‌های جدیدی را برای کانال‌ها ارائه کرد. در یک بروزرسانی جدید، واتس‌اپ یک رابط کاربری بازطراحی شده برای کانال‌ها ارائه می‌کند که به‌روزرسانی‌های کانال را در واتس‌اپ متمایز می‌کند.

قابل ذکر است، به‌روزرسانی جدیدی که WABetaInfo در آخرین نسخه بتای WhatsApp v2.24.1.6 برای اندروید مشاهده کرد، مربوط به اشتراک‌گذاری پیام‌های کانال به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت است. رابط کاربری جدید پیام‌های کانال واتس‌اپ شامل یک دکمه و یک طرح جدید است که پیام‌ها را برجسته می‌کند و کاربران را به منبع اطلاعات هدایت می‌کند.

رابط کاربری جدید کانال واتساپ مشابه پست های اینستاگرامی است که از طریق استوری به اشتراک گذاشته می شود

رابط کاربری جدید کانال واتساپ مشابه پست های اینستاگرامی است که از طریق استوری به اشتراک گذاشته می شود - چیکاو

این رابط کاربری جدید برای کانال‌های واتس‌اپ ممکن است یک رابط کاربری جدید برای کاربران اینستاگرام نباشد، زیرا اینستاگرامرها می‌دانند که اشتراک‌گذاری پست در استوری‌ها نیز همین رابط کاربری را دارد. با این حال، این تغییر را می‌توان روش متا برای پر کردن شکاف بین تمام سرویس‌هایش و ساده‌سازی آن‌ها، به‌ویژه رابط کاربری نامید.

خوب، این یک تغییر ظریف خوب برای کانال‌های واتس‌اپ است، زیرا این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با میلیون‌ها نفر است. رابط کاربری جدید به اضافه کردن زمینه بیشتر به محتوایی که به اشتراک گذاشته می شود کمک می کند. واتس‌اپ قبلاً یک سیستم پرچم‌گذاری برای به‌روزرسانی‌های وضعیت و کانال دارد که مضر هستند یا خط‌مشی‌های آن را نقض می‌کنند.

بر اساس این گزارش، به‌روزرسانی جدید بتا علاوه بر تغییر رابط کاربری کانال‌های واتس‌اپ، یک باگ رابط کاربری را نیز برطرف می‌کند. اشکالی که یک بلوک آبی بزرگ را در نیمه پایین صفحه نمایش نشان می‌داد، نزدیک به برگه پیوست بود، که بخشی از مکالمه یا تصویر زمینه چت را پنهان می‌کرد. خوشبختانه این باگ با آخرین آپدیت بتا واتس اپ برطرف شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.