تاریخ عرضه ردمی نوت 13 پرو مشخص شد

ردمی خانواده نوت 13 را در 4 ژانویه به بازار هند معرفی می کند، چیزی که اکنون بیش از یک هفته است که می شناسیم. اما چیزی که به طور رسمی تأیید نشد این بود که کدام اعضای خانواده بسیار گسترده باید در هند عرضه شوند.

امروز، بازوی هندی این برند خوشبختانه یکی از آنها را فاش کرده است: این گوشی Redmi Note 13 Pro است، شاید جای تعجب نباشد. ردمی در جدیدترین پست‌های تیزر خود در X نام آن را کاملاً اعلام کرده است و حتی یک وب‌سایت ویژه دارد که راه‌اندازی آن را به اشتراک می‌گذارد.

ردمی Note 13 پرو در تاریخ 4 ژانویه در هند عرضه خواهد شد

در آنجا تأیید می کنیم که ردمی نوت 13 پرو 5G هندی، درست مانند مدل چینی، از چیپست Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می گیرد. این در واقع اولین گوشی هوشمند جهان است که از آن SoC استفاده می کند، همانطور که ردمی با افتخار می بالد. ما همچنین تأیید می کنیم که پشت آن از شیشه ساخته شده است. به نظر می رسد ویژگی بعدی فردا رونمایی شود.

با این حال، از آنجایی که چیپست یکسان است، ممکن است کل تلفنی که در هند عرضه می شود مشابه همتای چینی خود باشد؟ اگر چنین است، پس انتظار داشته باشید که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 1220×2712 120 هرتزی OLED با حداکثر روشنایی 1800 نیت، 8/12/16 گیگابایت رم، 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی سه گانه (200 مگاپیکسل) باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.