تاریخ عرضه و رندرهای رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ

نکات برجسته

  • سامسونگ به زودی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 24 را معرفی خواهد کرد.
  • منابع مختلف رندرهای رسمی گوشی های هوشمند را فاش کرده اند
  • رندرها تایید می کنند که گلکسی اس 24 اولترا از پنل AMOLED تخت بهره می برد.

سامسونگ در کمتر از یک ماه آینده گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ را معرفی خواهد کرد. ایوان بلاس، یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد، شمارش معکوس راه اندازی رویداد آتی Galaxy Unpacked را فاش کرده است که تاریخ عرضه را تأیید می کند. رندرهای رسمی گوشی های هوشمند آینده نیز توسط Android Headlines و Winfuture فاش شده است که گزینه های طراحی و رنگ را نشان می دهد.

تاریخ راه اندازی رویداد بدون بسته بندی سری گلکسی اس 24

شمارش معکوس به اشتراک گذاشته شده توسط Evan Blass تأیید می کند که رویداد آینده Galaxy Unpacked در 27 روز و 17 ساعت به صورت زنده اجرا می شود. شمارش معکوس تأیید می کند که غول کره جنوبی گوشی های هوشمند خود را در 18 ژانویه در ساعت 3:00 صبح (به وقت استاندارد کره) معرفی می کند.

رویداد Galaxy Unpacked برای ساعت 11:30 شب در هند در 17 ژانویه (چهارشنبه 27 دی) برنامه ریزی شده است. این تیزر همچنین تایید می کند که گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ گلکسی یک گوشی هوشمند با هوش مصنوعی خواهد بود.

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس: رندرها، قیمت مورد انتظار، مشخصات

رندرهای رسمی تایید می کنند که سامسونگ گوشی های پایه گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس را در رنگ هایی که قبلا فاش شده بود، معرفی خواهد کرد. غول کره جنوبی گوشی های هوشمند خود را در رنگ های سیاه اونیکس، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی عرضه خواهد کرد. سامسونگ همچنین گوشی‌های هوشمند خود را در رنگ‌های آبی، سبز و نارنجی معرفی خواهد کرد که مختص مشتریان Samsung.com خواهد بود.

رندرها نشان می دهد که گوشی های هوشمند آینده دارای گوشه های گرد خواهند بود. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دستگاه دیده می شوند. قسمت پایینی دستگاه دارای پورت USB Type-C، سینی سیم کارت، میکروفون و مشبک بلندگو است. این تصاویر همچنین خطوط آنتن را آشکار می کند که نشان می دهد سامسونگ دستگاه را به بدنه فلزی مجهز خواهد کرد.

این غول کره جنوبی گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش تخت AMOLED با سوراخ های پانچ در مرکز و حاشیه های متقارن معرفی خواهد کرد. سامسونگ قرار است گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس را با قیمت 899 دلار (تقریباً 66600) و 999 دلار (تقریباً 83250 روپیه) معرفی کند.

این غول گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند با چیپست های Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC و Exynos 2400 را برای بازارهای مختلف معرفی خواهد کرد. سامسونگ این گوشی های هوشمند را به پنل های Dynamic AMOLED 6.2 و 6.7 اینچی با وضوح +FHD مجهز خواهد کرد.

این گوشی های هوشمند همچنین دارای فناوری LTPO با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز هستند. این دستگاه دارای دوربین اصلی ISOCELL GN3 50 مگاپیکسلی است که با یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری جفت می شود. باتری های 4000 و 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی از این گوشی هوشمند پشتیبانی می کنند.

گلکسی S24 اولترا: رندرها، قیمت مورد انتظار، مشخصات

گلکسی S24 اولترا: رندرها، قیمت مورد انتظار، مشخصات - چیکاو

رندرهای گوشی هوشمند گلکسی اس 24 اولترا گزینه های رنگی خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم، زرد تیتانیوم و مشکی تیتانیوم را نشان می دهد. تصاویر تایید می‌کنند که سامسونگ گوشی‌های هوشمند را به پنل AMOLED تخت در مقابل پنل‌های خمیده در گوشی‌های هوشمند موجود مجهز می‌کند.

دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه دیده می شوند. تصاویر نشان می‌دهند که گوشی هوشمند گلکسی اس 24 اولترا حاشیه‌های قابل توجهی در چهار طرف نمایشگر خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی هوشمند را در سه رنگ دیگر معرفی کند که برای مشتریانی که از Samsung.com خریداری می‌کنند، انحصاری خواهد بود.

رندرها همچنین تایید می‌کنند که سامسونگ قلم S Pen را معرفی خواهد کرد که با رنگ گوشی مطابقت دارد. ایوان بلاس تایید کرد که این رنگ ها احتمالا نقره ای، قهوه ای روشن و سبز هستند. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که سامسونگ قیمت این گوشی هوشمند را 1199 دلار (تقریباً 99900 روپیه) خواهد داشت.

سامسونگ این گوشی هوشمند را به صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ مجهز خواهد کرد. این صفحه نمایش از فناوری LTPO با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز استفاده می کند. در زیر کاپوت، این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC بهره می برد. این چیپست با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

سامسونگ همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی موجود را با ارتقاهای جزئی برای دستگاه آینده ادامه خواهد داد. این سنسور با یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر جفت می شود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی از این گوشی هوشمند پشتیبانی می کند.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.