اپل iOS 17.2.1 را برای از بین بردن باگ های مرموز منتشر کرد

هشت روز پس از انتشار آپدیت iOS 17.2 با ویژگی های فراوان، اپل امروز iOS 17.2.1 را راه اندازی کرد. اولی شامل ویژگی‌هایی مانند مجله بود که به کاربران اجازه می‌داد تا نوشته‌های مجله را بنویسند و آنها را ایمن و امن در دستگاه نگه دارند. همچنین یک گزینه Translate برای کاربران Action Button، پشتیبانی از ضبط ویدیوی فضایی برای Vision Pro در مدل‌های آیفون 15 پرو و موارد دیگر اضافه می‌کند. از سوی دیگر، به‌روزرسانی امروز به iOS 17.2.1، به گفته اپل، «رفع اشکالات مهمی را ارائه می‌کند»، اگرچه این باگ‌ها توسط شرکت شناسایی نشدند.

با رفتن به Settings > General > Software Update می‌توانید به‌روزرسانی را بر روی آیفون واجد شرایط خود نصب کنید. به روز رسانی iOS 17.2.1 برای آیفون XS و نسخه های جدیدتر در دسترس است.

کسانی که از آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون X، iPad نسل 5، iPad پرو 9.7 اینچی و iPad پرو 12.9 اینچی نسل اول استفاده می کنند، می توانند iOS 16.7.4 و iPadOS 16.7.4 را با رفتن به Settings > General به روز رسانی کنند.

اپل iOS 17.2.1 را منتشر کرد - چیکاو

اپل iOS 17.2.1 را منتشر کرد

اپل در یادداشت های انتشار اشاره می کند که هیچ یک از این به روز رسانی ها هیچ ورودی CVE منتشر شده ای ندارند. اینها اعداد آسیب‌پذیری‌های رایج و قرار گرفتن در معرض هستند که برای فهرست‌بندی و افشای عمومی آسیب‌پذیری‌های امنیتی استفاده می‌شوند. هر عدد CVE منحصر به فرد نشان دهنده یک نقص خاص است. مشخص نیست که آیا فقدان یک عدد CVE باعث می‌شود که باگ‌ها توسط به‌روزرسانی رفع شوند، ماهیت جزئی داشته باشند یا سرعتی که اپل با عجله این به‌روزرسانی را ارائه می‌کند، نقص‌ها را به اندازه‌ای جدی می‌کند که در اسرع وقت برطرف شوند. در هر صورت، باید آپدیت را نصب کنید.

اگر تعجب می کنید، آخرین نسخه iPadOS همچنان iPadOS 17.2 است. به روزترین نسخه watchOS watchOS 10.2 است. ما انتظار داریم که به‌روزرسانی بزرگ بعدی، یعنی iOS 17.3، اوایل سال آینده ارائه شود و ویژگی لیست پخش مشترک Apple Music را با تأخیر به ارمغان بیاورد که به دوستان و اعضای خانواده اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را به لیست پخش Apple Music اضافه یا حذف کنند، یا حتی ترتیب آهنگ‌ها را تغییر دهند.

به‌روزرسانی iOS 17.2.1  حدود 240.5 مگابایت وزن دارد، به این معنی که اگر مدل قدیمی‌تر آیفون شما که واجد شرایط به‌روزرسانی است، فضای ذخیره‌سازی باز کافی ندارد، ممکن است از شما بخواهد که برخی از فایل‌ها را حذف کنید تا فضا برای آن ایجاد شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.