به‌روزرسانی عظیم 17.2 اپل ارائه شد

تقریباً سه ماه پس از انتشار اولیه، iOS 17 امروز یک به‌روزرسانی پایدار جدید بزرگ دریافت می‌کند که از اواخر اکتبر (معروف به آزمایش‌های بتا عمومی) در دست ساخت است. همانطور که می‌توانید تصور کنید، این باعث می‌شود که iOS 17.2 برای بسیاری از مردم کمی پر از ویژگی‌ها و مهم‌تر از بیلد 17.1 باشد که حدود یک ماه و نیم پیش در اختیار عموم قرار گرفت.

البته، واقعاً لازم نیست چیزهای زیادی را تصور کنید، زیرا برنامه بتا فوق به ما این امکان را می‌دهد تا حتی بدون آزمایش آخرین دسته از افزودنی‌ها، ایده خوبی از آنچه برای همه آیفون‌های جدید و قدیمی می‌آید به دست آوریم. ons، بهبود عملکرد و ترفندهای امنیتی برای خودمان.

آپدیت 17.2 اپل برای چه کسی است و درباره چیست؟

واضح است که دانستن اینکه آیا واجد شرایط پرش به iOS 17.2 هستید یا نه، بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این سوال بسیار اساسی پاسخ دهید: آیا آیفون شما از iOS 17 پشتیبانی می کند؟ اگر بله، طبیعتاً می‌تواند جدیدترین نسخه سیستم‌عامل را بدون مشکل اجرا کند (حداقل در تئوری)، و اگر می‌خواهید آن را بر روی دستگاه تلفن همراه خود که به طور رسمی پشتیبانی می‌شود دانلود و نصب کنید، در نهایت می‌توانید بدون محدودیت یا تردید این کار را انجام دهید (حداقل در تئوری) با باز کردن برنامه Settings و سپس دسترسی به منوی “General” و “Software Update” بعدی.

اگر هنوز iOS 17 را نصب نکرده‌اید، تا زمانی که آیفون XS، XR یا مدل‌های جدیدتر دارید (و بله، این شامل نسل دوم iPhone SE نیز می‌شود) اکنون زمان خوبی است که دقیقاً این کار را انجام دهید. .

در حالی که برخی از ویژگی های جدید به طور انحصاری برای کار بر روی دستگاه های قدرتمند آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس امسال طراحی شده اند، اکثر تغییرات و بهبودها همه گوشی های (واجد شرایط) را حداقل کمی بهتر، روان تر، سریع تر یا ایمن تر می کند. همچنین چیزی وجود دارد که ممکن است لبخند بزرگی را بر روی چهره دارندگان دستگاه های آیفون 13 و سری آیفون 14 بنشاند، اگرچه هیجان انگیزترین چیز در مورد iOS 17.2 احتمالاً برنامه Journal است که اپل در ابتدا در ماه ژوئن رونمایی کرد.

شاید چیز جدید بزرگ دیگر پشتیبانی از فیلم برداری فضایی باشد که به جدیدترین گوشی های هوشمند با برند پرو اپل اضافه شده است، که در واقع زمانی که هدست ویژن پرو در سال آینده عرضه می شود مفید خواهد بود. تا آن زمان، شما واقعا نمی توانید “خاطرات خود را در سه بعدی زنده کنید”، اما می توانید برای لذت بعدی از آنها عکس بگیرید.

تغییرات کوچک اما مهم دیگر

از آنجایی که نادیده گرفتن چیزی در مورد iOS 17.2 منصفانه نیست، این همه چیز دیگری است که در آخرین به روز رسانی گنجانده شده است، همانطور که توسط خود اپل توضیح داده شده است:

دکمه اکشن

گزینه Translate برای دکمه Action در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max برای ترجمه سریع عبارات یا مکالمه با شخصی به زبان دیگر.

دوربین

بهبود سرعت فوکوس دوربین تله فوتو هنگام گرفتن اشیاء کوچک دور در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max.

پیام ها

پیکان Catch-up به شما امکان می دهد با ضربه زدن روی فلش قابل مشاهده در گوشه بالا سمت راست، به راحتی به اولین پیام خوانده نشده خود در یک مکالمه بروید.

گزینه افزودن برچسب در منوی زمینه به شما امکان می دهد یک برچسب را مستقیماً به یک حباب اضافه کنید.

به روز رسانی Memoji شامل توانایی تنظیم شکل بدن هر Memoji است.

«تأیید کلید تماس» هشدارهای خودکار و کدهای تأیید تماس را ارائه می‌کند تا به تأیید اینکه افرادی که با تهدیدات دیجیتالی خارق‌العاده مواجه هستند، فقط با افرادی که در نظر دارند پیام می‌دهند، کمک می‌کند.

آب و هوا

مقدار بارندگی به شما کمک می کند تا در طی 10 روز آینده برای یک روز معین از شرایط باران و برف مطلع باشید.

ویجت‌های جدید به شما امکان می‌دهند از بین بارش ساعت بعد، پیش‌بینی روزانه، زمان طلوع و غروب خورشید و شرایط فعلی مانند کیفیت هوا، احساس دوست داشتن و سرعت باد انتخاب کنید.

عکس لحظه ای نقشه باد به شما کمک می کند تا به سرعت الگوهای باد را ارزیابی کنید و به همپوشانی نقشه باد متحرک دسترسی پیدا کنید تا برای شرایط باد پیش بینی شده برای 24 ساعت آینده آماده شوید.

تقویم ماه تعاملی به شما امکان می دهد به راحتی فاز ماه را در هر روز برای ماه آینده تجسم کنید.

بهبودهای بیشتر و رفع اشکال

  • پشتیبانی سیری برای دسترسی خصوصی و ثبت اطلاعات برنامه Health با استفاده از صدای شما؛
  • پیشرفت‌های AirDrop از جمله گزینه‌های اشتراک‌گذاری تماس گسترده و امکان اشتراک‌گذاری کارت پرواز، بلیط‌های سینما و سایر کارت‌های واجد شرایط با کنار هم قرار دادن دو آیفون.
  • لیست پخش آهنگ های مورد علاقه در Apple Music به شما امکان می دهد به سرعت به آهنگ هایی که به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کرده اید بازگردید.
  • استفاده از سابقه گوش دادن در Apple Music را می‌توان در فوکوس غیرفعال کرد تا موسیقی‌ای که به آن گوش می‌دهید در Recently Played ظاهر نشود یا بر توصیه‌های شما تأثیر بگذارد.
  • ویجت ساعت دیجیتال جدید به شما امکان می دهد به سرعت نگاهی اجمالی به زمان در صفحه اصلی خود و در حالت StandBy داشته باشید.
  • تکمیل خودکار فیلدها را در فایل‌های PDF و سایر فرم‌ها شناسایی می‌کند و به شما امکان می‌دهد آنها را با اطلاعاتی مانند نام و آدرس از مخاطبین خود پر کنید.
  • طرح‌بندی‌های صفحه کلید جدید از 8 زبان سامی پشتیبانی می‌کنند.
  • هشدار محتوای حساس برای برچسب‌ها در پیام‌ها از نمایش غیرمنتظره برچسب حاوی برهنگی به شما جلوگیری می‌کند.
  • پشتیبانی از شارژر Qi2 برای تمام مدل های آیفون 13 و مدل های آیفون 14;
  • مشکلی را که ممکن است از شارژ بی سیم در خودروهای خاص جلوگیری کند، برطرف می کند.
منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.