والکس، از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در خاورمیانه

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ترید و خرید ارز دیجیتال در ایران و خاورمیانه‌ است که امکانات خوبی را به کاربران خود ارائه می‌کند. با ثبت‌نام در این صرافی معتبر می‌توانید بدون بروز هیچ مشکلی به معامله و خرید و فروش رمز ارزها بپردازید و به سود برسید. در ادامه امکانات و مزایای ترید در این صرافی ارز دیجیتال معتبر را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. تا انتها همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال والکس

ترید ارزهای دیجیتال یک فرصت خوب و استثنایی برای کسب سود از دنیای کریپتوکارنسی است که ایرانیان نیز به آن علاقه زیادی دارند؛ اما متأسفانه به‌دلیل تحریم‌ها این امکان به‌سادگی برای آن‌ها فراهم نیست. صرافی ارز دیجیتال والکس با در نظر‌گرفتن این موضوع اقدام به طراحی و توسعه پلتفرمی کرده است که دیگر ترید برای ایرانیان یک چالش نباشد و به‌راحتی بتوانند در این فضا فعالیت کنند.

صرافی معتبر والکس را می‌توان یکی از اولین صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران دانست که به‌واسطه خدمات خوب و بی‌نظیر خود به یکی از پیشگامان در این حوزه تبدیل شده است. ارائه خدمات عالی و بی‌نقص این پلتفرم به‌حدی بوده است که حالا آن را به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین صرافی‌های خرید ارز دیجیتال در خاورمیانه می‌دانند و تریدرهای کشورهای همسایه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. ثبت‌نام و فعالیت بیش‌از یک میلیون حساب کاربری در این پلتفرم، گواهی بر این موضوع است. چنانچه شما هم قصد ترید در یک صرافی امن دیجیتالی را دارید، والکس انتخاب شایسته‌ای خواهد بود.

امکانات معاملاتی در صرافی مدرن والکس

حال که آشنایی نسبی با صرافی ارز دیجیتال والکس پیدا کرده‌اید، بررسی خدمات و امکانات این صرافی ارز دیجیتال ایرانی بدون لطف نخواهد بود. حقیقت این است که پلتفرم پیشرفته معاملاتی آن یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خدمات این صرافی است که نه‌تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه نیز سروصدای زیادی به‌پا کرده است. تعیین حد سود و زیان، پنل گزارش سود و زیان، هشدار قیمت، نمودارهای قیمتی و تحلیل دارایی‌ها ازجمله امکانات این پلتفرم هستند که مشابه آن‌ها را می‌توان در صرافی‌های خارجی پیدا کرد. از دیگر خدمات صرافی والکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بات معامله‌گر والکس

همانطور که می‌دانید بات معامله‌گر ارز دیجیتال یک دستیار خودکار و پیشرفته برای انجام دقیق معاملات به‌صورت شبانه‌روزی بوده که وجود آن برای همه تریدرها مخصوصا مبتدی‌های این حوزه یک امتیاز بزرگ است. بااینکه این قابلیت در ایران کمتر مورد‌توجه قرار گرفته است؛ اما استفاده از آن می‌تواند فرصت‌های معاملاتی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار بدهد.

ارائه سکوی معاملاتی

ارائه خدمات در صرافی ارز دیجیتال والکس بسیار کامل است. از‌آنجایی‌که ممکن است همه کاربران نتوانند اعتبار لازم برای ورود به معاملات را تأمین کنند، والکس این اعتبار را در قالب‌های مختلف ارائه می‌کند؛ بدین‌ترتیب همه علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از فرصت‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند.

پشتیبانی از کیف پول ارز دیجیتال معتبر و اختصاصی

یکی‌دیگر از خدمات بی‌نظیر صرافی مدرن والکس، پشتیبانی این مجموعه از کیف پول اختصاصی به‌منظور حفظ سرمایه کاربران است. این پلتفرم با ارائه ولت اختصاصی درون وب سایت و اپلیکیشن، امنیت دارایی‌‌های دیجیتالی را حتی درصورت هک مجموعه تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که کیف پول طراحی شده، نوعی کیف پول سرد یا سخت‌افزاری است که از اعتبار و امنیت بیشتری در مقابل ولت‌های دیجیتالی برخوردار است.

پشتیبانی از بیش از ۱۲۰ رمز ارز معتبر و محبوب

همه سرمایه‌گذارانی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعال هستند، به‌خوبی از اهمیت پشتیبانی صرافی از کوین‌های متنوع آگاه‌اند. والکس با پشتیبانی از بیش از ۱۲۰ رمز ارز مختلف و محبوب‌ترین کوین‌های بازار همانند بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبااینو و دوج کوین در تلاش است که خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد.

مزایای ثبت‌نام و ترید در صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس

چنانچه قصد ثبت‌نام و استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال والکس را دارید، بهتر است که دیگر مزایای ترید در آن را نیز بدانید. اولین و مهم‌ترین مزیت ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی سریع‌بودن روند اجرای کار است؛ به‌نحوی‌که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید حساب کاربری خود را در این پلتفرم ایجاد و تأیید کنید. پس از آن می‌توانید با خیالی راحت به ترید و خرید ارز دیجیتال بپردازید. از دیگر مزایای دریافت خدمات از این صرافی ارز دیجیتال معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالای پلتفرم

یکی‌دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های والکس، ایجاد بستری امن برای انجام معاملات و حفظ دارایی‌های مشتریان با استفاده از مدرن‌ترین سپرهای امنیتی است. این صرافی امن تضمین می‌کند که تمامی داده‌های مهم و هویتی کاربران به‌صورت رمزنگاری‌شده ذخیره می‌شود و امکان هیچ سوءاستفاده‌ای نیست.

ارائه قیمت‌های لحظه‌ای

همانطور که می‌دانید، دریافت لحظه‌ای قیمت‌ها برای معامله‌گران یک الزام است و نقش مهمی در میزان سودآوری تریدها دارد. والکس با در نظر‌گرفتن این موضوع پلتفرمی را طراحی کرده است که در آن قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای و بدون تناقضی با قیمت‌های جهانی ارائه می‌شوند؛ بنابراین ورود و خروج از کانال‌های معاملاتی بسیار آسان و پرسود خواهد بود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران

یکی‌دیگر از خدمات بی‌نظیر صرافی ارز دیجیتال والکس که آن را نسبت به بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی دیگر متمایز می‌کند، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از کاربران است؛ بدین ترتیب خیال مشتریان از حل مشکلات و چالش‌ها در کمترین زمان ممکن آسوده خواهد بود. کارشناسان این مجموعه با آگاهی کامل از کلیه قوانین معاملاتی در تلاش‌اند تا بهترین و ارزنده‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

پشتیبانی 24 ساعته صرافی والکس

راه‌های ارتباطی با صرافی والکس

همانطور که اشاره شد، صرافی ارز دیجیتال والکس خدمات بی‌نظیری را در زمینه پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان در پلتفرم‌های مختلف ارائه می‌کند. جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید از طریق سایت اینترنتی والکس به نشانی https://wallex.ir/ در ارتباط باشید. support@wallex.ir نیز آدرس فعال ایمیل این مجموعه است. پشتیبانان والکس ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته تیکت‌های شما را پاسخ خواهند داد. شماره تلفن‌های 91002275-021 و 91006555-021 نیز آماده ارزیابی به مسائل و مشکلات کاربران هستند. به‌نظر شما بهترین راه ارتباطی کدام است؟ چرا؟
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.