پوکو X6 5G گواهینامه NBTC تایلند را دریافت می کند

نشانه‌ها حاکی از عرضه قریب‌الوقوع سری X6 آینده پوکو هستند، زیرا گواهی‌نامه‌های اخیر نشان می‌دهد که ممکن است عرضه آن در افق باشد.

در حالی که هیچ بیانیه رسمی توسط پوکو صادر نشده، پوکو X6 5G بر روی پلتفرم صدور گواهینامه NBTC تایلند با شماره مدل 23122PCD1G ظاهر شده است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که این گوشی می تواند نسخه ای از ردمی نوت 13 پرو با نام تجاری جدید باشد که دارای یک نام رمز مشترک است.

گواهینامه پوکو  X6 5G NBTC

علاوه بر این، پوکو X6 پرو هفته گذشته جایگاه خود را در لیست گواهینامه های NBTC تضمین کرد، با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه ممکن است یک نوع تغییر نام تجاری از ردمی K70E اخیرا معرفی شده باشد.

مشخصات پوکو X6 5G (مورد انتظار)

شایعات پیرامون پوکو X6 5G به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز ابریشمی و صاف اشاره می کنند. گمان می‌رود این دستگاه تا 16 گیگابایت رم همراه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی ارائه دهد.

علاقه مندان به دوربین می توانند انتظار نصب سه گانه قوی در پشت را داشته باشند که دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آماده ثبت لحظات خیره کننده است.

تامین انرژی این ویژگی ها ممکن است یک باتری قابل توجه 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

با این فرض که پوکو X6 پرو یک تغییر نام تجاری 1:1 از ردمیK70E است، می توانیم انتظار داشته باشیم که X6 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و یک اینچ باشد.

این دستگاه با بهره‌گیری از چیپست Dimensity 8300-Ultra، می‌تواند تا 16 گیگابایت رم را پشتیبانی کند و قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی را ارائه دهد. گزینه‌های ذخیره‌سازی نکته جالب توجهی است زیرا K70E با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت UFS 4.0 ارائه می‌شود. در مورد سیستم‌عامل، می‌توان انتظار داشت که X6 پرو با اندروید 14 مبتنی بر HyperOS عرضه شود.

مشخصات پوکو X6 5G (مورد انتظار) - چیکاو

انتظار می‌رود قابلیت‌های تصویربرداری دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت باشد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای سلفی، یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی پیش بینی شده است. انتظار می‌رود باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند و الگوریتم ستاره دریایی بیش از 90 درصد ظرفیت باتری را پس از 1000 چرخه حفظ کند. ویژگی‌های اضافی مانند موتور خطی محور X، بلندگوهای دوگانه استریو، NFC و کنترل از راه دور مادون قرمز احتمالاً روی آنبورد خواهد بود.

در حال حاضر هیچ خبری در مورد جدول زمانی عرضه این گوشی های هوشمند وجود ندارد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.