مشخصات شماتیک و صفحه نمایش اوپو فایند X7 پرو فاش شد

انتظار می رود سری اوپو فایند X7 اوایل سال آینده معرفی شود. این مجموعه احتمالاً شامل دو مدل است: Find X7 و Find X7 پرو. اخیراً تصاویر زنده ای از مدل فایند X7 پرو به بیرون درز کرده است که نشان می دهد دارای یک جزیره بزرگ دوربین هشت ضلعی است. با این حال، یک نویسنده مشهور ادعا کرده است که ممکن است اینطور نباشد.

نکات برجسته

  • اخیراً تصاویر زنده ای از مدل اوپو فایند X7 پرو به بیرون درز کرده است که نشان می دهد دارای یک جزیره بزرگ دوربین هشت ضلعی است.
  • اکنون، یک نویسنده مشهور ادعا کرده است که ممکن است اینطور نباشد.
  • طبق گفته‌های سازنده، انتظار می‌رود Find X7 پرو دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای باشد.

MySmartPrice گزارش می دهد که Tipster Digital Chat Station یک رندر شماتیک از مدل آینده گوشی هوشمند اوپو Find X7 پرو در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است.

رندر شماتیک طراحی متمایز جزیره دوربین را نشان می دهد که از نشت های قبلی که به شکل هشت ضلعی اشاره می کرد، متفاوت است. طبق رندر، انتظار می‌رود اوپو یک جزیره دوربین دایره‌ای مشابه آنچه در گوشی هوشمند اوپو Find X6 پرو وجود دارد، حفظ کند.

همچنین، رندر شماتیک، جزیره دوربین دایره‌ای را به نمایش می‌گذارد که دارای برند Hasselblad و لنزهای پریسکوپ دوگانه است. قابل ذکر است که فلاش LED در سمت چپ بالای گوشی هوشمند قرار گرفته و جدا از جزیره دوربین قرار گرفته است.

انتظار می رود این شرکت برند خود را در مرکز پایین واحدهای تولیدی قرار دهد. در سمت راست دستگاه، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا وجود دارد. همچنین، ممکن است یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ وجود داشته باشد.

بر اساس رندر، می توان گفت که اوپو قصد دارد نمایشگر را به حاشیه های باریک مجهز کند.

Digital Chat Station در پست دیگری اشاره کرد که مدل آتی گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس 7 پرو احتمالا دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی LTPO AMOLED با وضوح 2K و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. همچنین، می تواند دارای یک اسکنر اثر انگشت نوری فوق العاده نازک باشد.

پیش از این، Digital Chat Station فاش کرده بود که گوشی هوشمند Find X7 Pro اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین تله فوتو پریسکوپ دوگانه خواهد بود. منبع اطلاعات همچنین اشاره کرد که تنظیمات دوربین این گوشی احتمالاً از یک راه حل جدید XCD پشتیبانی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.