چگونه از طریق تلگرام یا واتس آپ پایان نامه خود را انجام دهیم؟

انجام پایان نامه، یکی از معضلات دانشجویان ارشد و دکترا در سال های اخیر بوده است. از طرفی مشاوره و آموزش تخصصی در بستری مناسب مانند تلگرام و واتس آپ، می تواند منجر به آشنایی حرفه ای دانشجویان از اصول انجام پایان نامه گردد. هدف اصلی این مقاله، برای دانشجویانی است که به دنبال مشاوره، آموزش و یا برون سپاری پایان نامه به دیگران هستند. آموزش و مشاوره تخصصی در بستری مانند تلگرام به دانشجویانی که قصد انجام پایان نامه را دارند کمک شایانی نموده است. به دلیل این که، یکی از مواردی که در تلگرام را متمایز کرده است، دریافت فایل های دریافتی پایان نامه و آموزش هایی است که محقق می تواند از طریق این شبکه به دانشجویان انتقال دهد. از طرفی ماندگاری فایل ها دراین شبکه ، منجر به محبوبیت بالای آن برای دانشجویان و اساتید شده است. در ادامه به مزیت های این شبکه اجتماعی در انجام پایان نامه، پرداختیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مراحل انتخاب موضوع پایان نامه

یکی از بخش های مهم انجام پایان نامه، انتخاب درست موضوع است. یکی از مهم ترین مشکلات دانشجویان، دلایل انتخاب موضوع و توضیحات آن برای اساتید راهنما است. بنابراین، آموزش و ضرورت های انتخاب موضوع ، می تواند توسط محقق یا انجام دهنده پروپوزال و پایان نامه،  از طریق تلگرام به دانشجویان انتقال داده شود. از طرفی، بسیاری از دانشجویان، به دلیل این که نمی توانند بلافاصله با استاد راهنمای خود هماهنگ شوندو توضیحات را ارائه کنند، از این رو، ماندگاری وویس ها در تلگرام، بهترین راه حل برای حل این مشکل دانشجویان در مرحله ی انتخاب موضوع و همچنین مراحل دیگر پایان نامه می باشد.

ارتباط دانشجویان با استاد راهنما و ارتباط محقق با دانشجو

بسیاری از ارتباطات دانشجو با محقق یا استاد راهنما، می تواند از طریق تلگرام انجام شود. از این رو، بسیاری از زمان ما در این راه هدر نمی رود. از طرفی انجام پایان نامه در هر مرحله، نیازمند دانش تخصصی است که می بایست در ارتباط با مشاوران یا محقق انجام دهنده پایان نامه، به شما منتقل گردد. از این رو، استفاده از تلگرام یکی از بهترین راه کارها برای رفع این مشکلات خواهد بود.

مهارت هایی پایان نامه که می توانید در تلگرام از محقق آموزش ببینید:

  • آموزش انتخاب موضوع مناسب در پایان نامه و مقاله بیس معتبر و ضرورت و اهمیت موضوع انتخابی، نوآوری پژوهش
  • انجام پروپوزال و آموزش مراحل آن تا تصویب نهایی(آموزش بخش های مهم از جمله نحوه انتخاب موضوع)
  • آموزش انجام فصل های پایان نامه
  • توضیحات مربوط به روش تحقیق انتخابی و مراحل آن
  • آموزش خروجی نرم افزار تجزیه و تحلیل داده ها
  • آموزش جلسه دفاع پایان نامه(سخنرانی علمی و نحوه ساخت پاورپوینت جلسه دفاع)

انجام پروپوزال و آموزش در تلگرام

دانشجویانی که پایان نامه نوشته اند می دانند که انجام مراحل پروپوزال و همچنین آموزش گام به گام آن، امری بسیار مهم برای رد شدن از این وضعیت خواهد بود. بدون آموزش و توضیحات، انجام پروپوزال، نیازمند سعی و خطا و تلف شدن زمان زیادی خواهد بود. در تلگرام، امکان انتقال فایل پروپوزال همراه با ویس های آموزشی، بین محقق و دانشجویان و همچنین انتقال آن به استاد راهنما فراهم می گردد.

برون سپاری درست پایان نامه به دیگران همراه با پشتیبانی در تلگرام

یکی از راه های برون سپاری درست پایان نامه به دیگران، پشتیبانی از طرف محقق خواهد بود. انجام پایان نامه بدون توضیحات و پشتیبانی، امری نادرست و اشتباه خواهد بود. از این رو، یکی از راه های پشتیبانی درست در پروپوزال و پایان نامه، پشتیبانی در تلگرام خواهد بود که به دانشجو کمک می کند تا آموزش های تخصصی را در مورد مراحل پایان نامه خود دریافت نماید.این که دانشجویان اغلب به دنبال نزدیکی محقق یا فرد مشاوره دهنده به خود هستند، در حالی که هیچ وقت، هیچکس نمی تواند همیشه در نزدیک و در دسترس شما باشد و از این رو شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام یا واتس آپ، توانسته اند این مشکل را به راحتی حل نمایند.

اهمیت روند انجام روش تحقیق

روش تحقیق پایان نامه، براساس هدف اصلی و موضوع انتخابی منحصر به فرد است. از این رو، انتخاب روش تحقیق، یکی از فصل های مهم پایان نامه است، که نیازمند آموزش تخصصی است. این آموزش های تخصصی روش تحقیق و خروجی های نرم افزار را می بایست دانشجو فرابگیرد. از این رو، در تلگرام، امکان آموزش این بخش مهم پایان نامه تا جلسه دفاع برای دانشجو فراهم می گردد. به دلیل این که، این آموزش ها چندین ماه بعد باید توسط دانشجو در جلسه دفاع ارائه گردد. از این رو، وویس های آموزشی قرار داده شده در تلگرام به دانشجو کمک می کند تا زمان جلسه دفاع پایان نامه، با آمادگی مناسبی در این جلسه مطالب را ارائه کند.

آموزش جلسه دفاع پایان نامه در تلگرام

یکی از فوائد تلگرام در انجام پایان نامه، استفاده از آن در ارائه حرفه ای و تخصصی در جلسه دفاع پایان نامه است. جلسه دفاع پایان نامه، نیازمند دو مهارت اساسی در سخنرانی علمی و همچنین، ساخت پاورپوینت تخصصی می باشد. نتیجه این دو مهارت و آموزش آن ها به دانشجویان کمک می کند تا بتوانند بهترین ارائه را در جلسه دفاع داشته باشند. در بخش بعدی به نحوه ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پرداخته شده است

نحوه تهیه پاورپوینت تخصصی جلسه دفاع

ساخت پاورپوینت دفاع، نیازمند آموزش های تخصصی می باشد که این آموزش ها باید در بستری مناسب به دانشجویان ارائه شود. یکی از بسترهای مناسب برای این مشاوره تخصصی جلسه دفاع پایان نامه، تلگرام است. از این طریق دانشجو می تواند از آموزش های محقق کاربلد خود استفاده نماید و پاورپوینت حرفه ای خود را تهیه کند. پاور جلسه دفاع با دیگر پاورپوینت های ساخته شده تفاوت داردو با کپی نمودن مطالب پایان نامه داخل اسلایدها نمی توانیم، پاورپوینت مناسبی برای ارائه دفاع  ایجاد کنیم(کاری که اکثر دانشجویان ارشد و دکترا انجام می دهندو بعد دچار مشکلات فراوانی می شوند).

جمع بندی

انجام پایان نامه، نیازمند آگاهی و آموزش در هر مرحله است. این مراحل آموزشی می بایست توسط محقق یا مشاور تخصصی، به شما آموزش داده شود. از این رو، استفاده از ابزارهایی مانند واتس آپ و به ویژه تلگرام، به دلیل ماهیتی که برای ارسال فایل و همچنین ماندگاری فایل ها در گذر زمان دارند، به دانشجویان کمک می کند تا بتوانند از این طریق آموزش ها و مشاوره های تخصصی را در هر مرحله از پایان نامه ببینند. شرکت مهرداد سیویل یکی از شرکت های انجام دهنده پایان نامه، با مدیریت مهندس حمصیان، بستری را برای مشاوره، آموزش و همچنین انجام صفر تا صد پایان نامه و جلسه دفاع پایان نامه در تلگرام برای دانشجویان مهیا کرده است. دانشجویان علاوه بر آگاهی از  انجام مراحل پروپوزال و پایان نامه می توانند به ویس های آموزشی که از طریق تلگرام برای آن ها ارسال می گردد، پایان نامه خود را به درستی و براساس اصول علمی به پایان برسانند.همچنین، دانشجویانی که قصد دفاع تخصصی از پایان نامه خود را دارند می توانند از دوره های آموزشی مهرداد سیویل و همچنین مشاوره های تخصصی مهندس مهرداد حمصیان، در تلگرام به شماره ارتباطی 09133862776 در ارتباط باشند.همچنین، دانشجویان می توانند در سایت مهرداد سیویل، آموزش های تخصصی پروپوزال را از انتخاب موضوع تا تصویب نهایی و سپس انجام فصل های پایان نامه طبق اصول آموزشی و علمی و در نهایت آموزش جلسه دفاع پایان نامه را به رایگان آموزش ببینند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.