مرکز تعمیرات اتوماسیون صنعتی

تعمیرات اتوماسیون صنعتی در برند زیمنس در ایران به شدت تقاضا دارد؛ چرا که زیمنس یک برند معتبر و جهانی در این خصوص است و از این‌رو اکثر کارخانه‌جات به دنبال پیدا کردن یک مرجع امن متخصص در این حوزه هستند. اگر شما نیز در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی به مشکل بر‌خورده‌اید و قصد دارید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر قطعه یا دستگاه آسیب‌دیده خود اقدام فرمایید تا پایان مقاله همراه ما بمانید؛ زیرا در ادامه اطلاعات ارزشمند زیادی را در خصوص معرفی یک مرجع عالی در این خصوص برای شما عزیزان گنجانده‌ایم تا بتوانید برای انجام کلیه خدمات خود به آن مراجعه فرمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

صنعت بدون اتوماسیون صنعتی نمی‌چرخد!!!

در گذشته‌ای نه چندان دور که هنوز تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیادی وجود نداشت اغلب کارخانه‌ها انجام تمامی امور خود را به پرسنل انسانی می‌سپرند که به دلیل خستگی، عدم بازدهی کافی بایستی پرسنل در چند شیفت مختلف جابجا می‌شدند تا کار‌ها بادقت و بازدهی بالا انجام پذیرند.

در عصر حاضر تولید این محصولات به شدت رواج پیدا کرده‌اند و زمینه فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی در فروشگاه اتوماسیون صنعتی مختلفی افزایش پیدا کرده است و لذا امر تعمیرات اتوماسیون صنعتی نیز بحثی به شدت مهم تلقی می‌گردد.

امروزه اغلب کارخانه‌ها اشتیاق بسیار زیادی برای خرید و فروش اتوماسیون صنعتی دارند؛ چرا که صنعت بدون حضور انواع تجهیزات صنعتی غیر ممکن است. علت این غیر ممکن بودن را بایستی در عملکرد عالی انواع دستگاه‌های صنعتی در زمینه بهبود، کنترل، مدیریت و افزایش بهره‌وری دانست. هر تجهیزاتی ممکن است در هر زمانی خراب گردد  که این پایان کار نیست و لازم است که برای تعمیر مجدد قطعه از متخصصین  فعال در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی کمک گرفته شود.

آیا دستگاه‌های صنعتی همیشه سالم هستند؟

هیچ محصولی بدون عیب و نقص نیست و به مرور زمان احتمال خرابی و یا نابودی آن وجود دارد و بنابراین تجهیزات صنعتی هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشند.

مهم‌ترین اقدام هنگام خرابی دستگاه چیست؟

کارکرد غلط یک قسمت از تجهیز صنعتی باعث نابودی کل محصولات تولیدی توسط آن خط می‌گردد و بنابراین شما کارفرما گرامی بایستی به محض گرفتن گزارش ناشی از عدم کارکرد صحیح  به طور فوری نسبت به پیداکردن یک تعمیر‌کار کاربلد در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی باشید.

تعمیر‌کار اتوماسیون صنعتی کیست و بایستی چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

تعمیرکار اتوماسیون صنعتی یک فرد کار‌بلد در حوزه تعمیر انواع تجهیزات صنعتی مختلف است که ضمن آشنایی با تک تک قطعات قادر است تا در سریع‌ترین زمان ممکن عیب و ایراد یک قطعه را تشخیص داده و کار تعمیرات را به خوبی انجام دهد. سپردن تعمیرات به افراد نا‌بلد و بی‌مهارت موجب از بین رفتن سرمایه شما می‌گردد و چه بسا اتوماسیون شما را به طور کلی نابود نمایند. بنابراین؛ پیداکردن یک تیم متخصص تعمیرات اتوماسیون صنعتی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون نگرانی زیاد مجدد دستگاه خود را به کار بیندازید.

سایت پی ال سی ۷ از سال ۱۳۶۹ در زمینه تعمیرات  و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و به همین دلیل سابقه کاری بسیار عالی را جمع‌‌آوری نموده است که در صورت تمایل شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های موجود در سایت ما نسبت به دریافت مشاوره در  مورد تعمیرات اتوماسیون صنعتی اقدام فرمایید.

مرجع معتبری از برند زیمنس در ایران؛ فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی ۷

فعالیت اصلی و گسترده شرکت پی ال سی ۷ از سالیان دیرباز شکل گرفته است و به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات روز و حسن انجام کار به بهترین شیوه ممکن امروزه به یک مرجع امن پر‌طرفدار در کشور تبدیل شده است که افراد بسیار زیادی پروژه‌های عظیم و کوچک خود را به ما می‌سپارند؛ چرا که از حسن انجام آن‌ها کاملا مطمئن هستند.

چگونه بهترین مرکز تعمیرات را بیابیم؟

تعمیرات اتوماسیون صنعتی یک کار فوق‌العاده تخصصی و سخت است و در کشور عزیز ما ایران تعداد بسیار محدودی فروشگاه اتوماسیون صنعتی در  زمینه فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و تعمیر آن‌ها فعالیت دارند که یکی از این مراجع تخصصی سایت پی ال سی ۷ است. در سایت پی ال سی ۷، تعداد زیادی فرد متخصص در امور تعمیر انواع ادوات صنعتی با دانش تخصصی بسیار زیاد و هم‌‌چنین خدمات فنی گرد هم آمده‌اند و به کمک جدید‌ترین و بروز‌ترین ابزار و تجهیزات برای تست، عیب‌یابی و اندازه‌گیری توانسته‌اند انواع خدمات نظیر فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی، تعمیرات اتوماسیون صنعتی، تهیه قطعات را برای شما انجام دهند.

اگر قصد سرویس و بازدید دائم از انواع تجهیزات خود را به علت پیشگیری از خرابی آن‌ها دارید و یا اینکه قصد تعمیرات صنعتی را دارید؛ همین حالا به سایت پی ال سی ۷ مراجعه نموده و با شماره‌های موجود در سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات سایت پی ال سی ۷ در این زمینه چیست؟

به طور کلی؛ خدمات موجود در سایت ما در دو بخش فروش قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی مختلف و هم‌چنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی تقسیم می‌گردد که هر کدام از بخش‌های یاد‌شده خود دارای زیر‌مجموعه‌ای زیاد و متنوع می‌باشند. برای مثال در بخش فروش از فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی ۷ کلیه قطعات مورد نیاز مانند انواع ماژول، کنترلر، کلیه قطعات یدکی از قبیل کالیبراسیون، سرو‌درایور، سرو‌موتور در برند زیمنس و از بالاترین کیفیت در توان‌های مختلف انجام می‌گیرد.

در بخش تعمیرات اتوماسیون صنعتی نیز سال‌ها تجربه ما باعث گشته است تا کلی نیروی متخصص فنی و علمی قوی را در کنار خود جمع کنیم و به کمک جدید‌ترین و به روز‌ترین ابزار آلات و دستگاه‌ها در زمینه تست، عیب‌یابی و تشخیص بتوانیم تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات صنعتی شما را به سرعت انجام دهیم.

چرا بایستی پی ال سی ۷ را انتخاب نماییم؟

در امر فروش و هم‌چنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی داشتن سابقه کاری  بالا و مفید سبب افزایش مهارت می‌گردد و ما از سال ۱۳۶۹ در این زمینه فعالیت داریم که تعداد مشتریان ما روز به روز در حال افزایش هستند که مجتمع لاله(بیمارستان، درمانگاه و غیره) یکی از عظیم‌ترین پروژه‌هایی است که توسط ما انجام گرفته است. برای مشاهده سایر پروژه‌ها و خدمات انجام گرفته در زمینه تعمیرات اتوماسیون صنعتی دستگاه‌های مختلف می‌توانید وارد سایت پی ال سی ۷ شده و با اقدامات عظیم انجام گرفته توسط ما آشنا گردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.