مرورگر اینترنت سامسونگ به رایانه های شخصی ویندوزی آمد!

اینترنت سامسونگ یکی از بهترین برنامه های مرورگر موجود برای دستگاه های اندرویدی است که حتی در برخی زمینه ها از گوگل کروم پیشی گرفته است. بسیار سریع و دارای تعدادی ویژگی مفید می باشد، اما محدودیت نداشتن نسخه دسکتاپ را داشته است.

اما امروز در حال تغییر است: سامسونگ اینترنت سامسونگ را برای ویندوز راه اندازی کرده است! این برنامه در فروشگاه مایکروسافت موجود است و روی همه رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های ویندوزی کار می‌کند، نه فقط آن‌هایی که توسط سامسونگ ساخته شده‌اند.

اینترنت سامسونگ برای دسکتاپ مدت زیادی است که در راه است

ویندوز اینترنت سامسونگ - چیکاو

بزرگترین مزیتی که اینترنت سامسونگ روی یک سیستم عامل دسکتاپ ارائه می دهد، همگام سازی داده های مرور بین تلفن و رایانه شخصی شما است که فقدان آن باعث شده بسیاری از کاربران نتوانند از اینترنت سامسونگ به عنوان برنامه مرورگر اصلی خود در تلفن ها و تبلت های خود استفاده کنند.

متأسفانه، سامسونگ هنوز پشتیبانی کامل از همگام سازی را در اینترنت سامسونگ برای ویندوز اجرا نکرده است. در حالی که می‌توانید با حساب سامسونگ خود وارد شوید، فقط سابقه مرور، نشانک‌ها، صفحات ذخیره‌شده و برگه‌های باز را می‌توان در این زمان همگام‌سازی کرد. همگام سازی رمز عبور در دسترس نیست، که امیدواریم برای مدت طولانی ادامه پیدا نکند.

ویندوز اینترنت سامسونگ - چیکاو

اولین باری که اینترنت سامسونگ را روی ویندوز اجرا می‌کنید، می‌توانید تاریخچه مرور، نشانک‌ها/موارد دلخواه و موتورهای جستجو را از مرورگرهای دیگر، از جمله Google Chrome و Microsoft Edge وارد کنید. همچنین می توانید نشانک ها را با استفاده از یک فایل HTML وارد کنید.

مرورگر دارای ویژگی های خوبی است، اما عملکرد نیاز به بهبود دارد

در مورد سایر ویژگی‌ها، Samsung Internet on Windows دارای پشتیبانی از مسدودکننده تبلیغات، حالت مخفی (ناشناس)، پشتیبانی برنامه‌های افزودنی، تم‌های حالت روشن و تاریک و چند مورد دیگر است. از آنجایی که اینترنت سامسونگ مبتنی بر پروژه منبع باز Chromium مانند کروم و مایکروسافت اج است، باید از افزونه هایی که روی آن مرورگرها کار می کنند پشتیبانی کند. در واقع، هنگام انتخاب دکمه افزونه‌ها در اینترنت سامسونگ، به فروشگاه وب Chrome منتقل می‌شوید، اگرچه در این زمان، دکمه نصب برای همه برنامه‌های افزودنی خاکستری است.

عملکرد اینترنت سامسونگ در ویندوز بسیار ضعیف است. پیمایش بسیار تأخیر است، گویی که مرورگر حتی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز نیز پشتیبانی نمی‌کند، چه رسد به نرخ تازه‌سازی بالاتری که در مانیتورهای دسکتاپ مدرن یافت می‌شود. عملکرد آن کاملاً در تضاد با نسخه اندرویدی برنامه است، بنابراین سامسونگ به وضوح کارهایی برای انجام دادن دارد.

اینترنت سامسونگ را از فروشگاه مایکروسافت بگیرید

برای بررسی اینترنت سامسونگ در رایانه شخصی خود، از این پیوند دیدن کنید تا آن را از طریق فروشگاه مایکروسافت نصب کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید آن را روی هر رایانه شخصی یا لپ تاپ نصب کنید. لپ تاپ گلکسی و سخت افزار خاصی هم مورد نیاز نیست، اما باید از ویندوز 10 یا ویندوز 11 استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.